ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دعوت فرهاد مجیدی به حضور در مراسم تشییع 175 شهید غواص+عکس



اخبار,اخبارورزشی,فرهادمجیدی

ستاره سابق تیم ملی و باشگاه استقلال با انتشار تصویری از مردم دعوت کرد تا فردا در مراسم تششیع 175 شهید غواص شرکت کنند.

فرهاد مجیدی ستاره سابق تیم ملی و باشگاه استقلال تهران در صفحه اینستاگرام خود با انتشار تصویری از پیکر شهدای غواص از مردم دعوت کرد تا فردا در مراسم تشییع و گرامیداشت 175 شهید غواص شرکت کنند.

 

ااخبار,اخبارورزشی,دعوت فرهادمجیدی ازمردم برای شرکت درمراسم تشییع پیکرشهیدان غواص


وی پیام زیر را منتشر کرد: «به عشق ١٧٥ شهید غواص،فردا ساعت ١٦ میدان بهارستان»

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
تشییع 175 غواص شهید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات مراسم تشییع پیکر 175 شهید غواص


امروز مراسم تشییع پیکر مطهر ۲۷۰ شهید دفاع مقدس از ساعت ۱۶ با حضور مردم شهید پرور تهران و مسئولین لشکری و کشوری از مقابل میدان بهارستان درب غربی مجلس شورای اسلامی آغاز خواهد شد.

خبرگزاری فارس: امروز مراسم تشییع پیکر مطهر 270 شهید دفاع مقدس از ساعت 16 با حضور مردم شهید پرور تهران و مسئولین لشکری و کشوری از مقابل میدان بهارستان درب غربی مجلس شورای اسلامی آغاز خواهد شد.
 
گفتنی است مسیر تشییع این تازه واردها به خاک میهن‌ از میدان بهارستان به سمت خیابان فردوسی، میدان امام خمینی (ره)، خیابان امام خمینی (ره)، خیابان شهید فیاض بخش، خیابان وحدت اسلامی، خیابان بهشت به سمت معراج شهدا خواهد بود.
 
در این مراسم سردار محسن رضایی فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنرانی خواهد کرد و مداحان اهل بیت به ذکر مصیبت خاندان عظیم شأن پیامبر خواهند پرداخت.
 
لازم به ذکر است این شهدا که 175 نفر آنها خط شکنان و غواصان عملیات کربلای چهار بوده و 95 شهید دیگر که همچنان گمنام هستند، پس از تشییع مراحل پزشکی احراز هویت را خواهند گذراند و پس از تشخیص، پیکرها به شهرهای این عزیزان فرستاده خواهد شد.