ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دعوت از کامرانی‌فر به سمینار داوری AFC


کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا از پیشکسوت داوری فوتبال کشورمان برای حضور در یک سمینار دعوت به عمل آورد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا از دعوت حسن کامرانی‌فر جهت حضور در سمینار داوران و کمک داوران این کنفدراسیون خبر داد.

سمینار داوران و کمک داوران AFC روز 16 آذر 94 در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد و کامرانی‌فر به عنوان نماینده کشورمان با دعوت AFC در این سمینار حضور پیدا می‌کند.

کامرانی‌فر به تازگی از دنیای داوری خداحافظی کرده است.


ویدیو مرتبط :
خاطره کامرانی فر از شفاعت امام رضا علیه السلام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خداحافظی اشکبار حسن کامرانی فر با داوری/داور جهانی ایران و بیماری مزمنی که نمی خواهد از آن حرف بزند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

حسن کامرانی فر هم یکی دیگر از داوران نسل طلایی ایران است که 3 سال زودتر از فوتبال حرفه ای کنار می رود

حسن کامرانی فر که نزدیک به 8 ماه است به دلیل درد شدید معده نمی تواند داوری کند و جام ملتهای آسیا را به همین بهانه از دست داد ، حالا دیگر به کلی قضاوت نمی کند. کمک داور دوست داشتنی خراسانی که  در جام جهانی 2010 توانست افتخار فوتبال ایران باشد ، در مراسم تجلیل از ستاره هایورزش خراسان از داوری خداحافظی کرد. او با چشمانی خیس از اشک این خبر را اعلام کرد و گفت دیگر نمی تواند داوری کند. البته بلافاصله عباس زاده رئیس کمیته داوران خراسان از سمتش استعفا داد تا حسن این کرسی را قبول کند اما او این پست را نپذیرفت و با گفتن اینکه حداقل پست مورد قبولش عضویت در کمیته داوران فیفاست و می خواهد از آن طریق به داوری کشورمان کمک کند ، از رویاهای بزرگش گفت.

بسیاری از دوستان حسن کامرانی فر نگران سلامتی او هستند و برایش آرزوی سلامتی هرچه زودتر را دارند.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین