ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دعوا سر پیراهن جادوگر / هدیه را دزدیدند!



ناراحتی شدید کریمی از اتفاقی که برای کودک توپ جمع کن افتاد / به زور پیراهن شماره 8 را از او گرفتند!

علی کریمی کلا فوتبالیست عجیبی است و کار های خاصی می کند که اصلا قابل پیش بینی نیست و خیلی ها را انگشت به دهان می کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

علی کریمی کلا فوتبالیست عجیبی است و کار های خاصی می کند که اصلا قابل پیش بینی نیست و خیلی ها را انگشت به دهان می کند.

کریمی بعد از پایان بازی با نفت آبادان راحت تر از حد تصور پیراهن خود را تقدیم به کودک خردسال توپ جمع کن آبادانی کرد که این مهم از نگاه عکاسان حاضر در محل دور نماند.اما اتفاق عجیب لحظاتی بعد رخ داد آنجا که عده ای از ماموران درشت هیکل حاضر در زمین به زور و با کتک زدن آن توپ جمع کن خردسال پیراهن کریمی را از او گرفتند تا کودکی که احتمالا خیلی راحت به یکی از آرزوهای زندگی اش رسیده بود ناراحت و دست خالی بماند.

علی کریمی که از این اتفاق آگاه شده بود بشدت عصبانی و ناراحت شد و از اتفاقی که افتاد ابراز تاسف می کرد اما دستش به جایی بند نبود تا برای آن پسر بچه کاری کند!/سایت گل


ویدیو مرتبط :
دعوا بر سر یک پیراهن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی کریمی: امیدوارم سر پیراهن مسی دعوا نشود



اخبار,اخبار ورزشی ,دعوت کریمی به تیم ملی,بازی‌های جام جهانی2014


اخبارورزشی - علی کریمی: امیدوارم سر پیراهن مسی دعوا نشود/ هر کاری را برای حضور در برزیل انجام نمی‌دهم

علی کریمی می‌گوید امیدوار است در جام جهانی برای عوض کردن پیراهن با مسی در بین بازیکنان ایران در بازی با آرژانتین دعوایی رخ ندهد!

بازیکن تیم تراکتورسازی در گفت‌وگو با ایسنا درباره صحنه پنالتی دیدار این تیم مقابل ذوب آهن که با نتیجه مساوی 2 بر 2 به پایان رسید، اظهار کرد: هر کارشناسی نظر خود را می گوید ولی به نظر من پنالتی بود که داور اعلام کرد و در نهایت بر عهده کارشناسان می گذاریم که این بار نیز نظر خود را اعلام کنند.

وی درباره اینکه به عنوان یکی از بزرگان فوتبال ایران، گروه بندی تیم ملی ایران را در جام جهانی چگونه می بیند، بیان کرد: من کوچک همه فوتبالیست‌ها هستم ولی همین که همه نظر دادند من نیز نظر می‌دهم که باید صبر کنیم تا به بازی‌های جام جهانی برویم و ببینیم گروه‌مان سخت است یا راحت.

کریمی افزود: یکی می گوید گروهمان در جام جهانی آسان است و دیگری می گوید سخت است اما به نظر من از این موضوع‌ها چیزی گیرمان نمی‌آید و باید منتظر باشیم تا جام جهانی فرا برسد و وارد بازی‌ها بشویم و ببینیم چه تیمی چند مرده حلاج است.

کریمی درباره اینکه آیا نیم نگاهی به برزیل دارد یا خیر، گفت: من نیزهمانند بقیه بازیکنان هستم و تفاوتی با سایر بازیکنان ندارم ولی هر کاری نمی‌کنم که به جام جهانی بروم. حضور من در جام جهانی بستگی به درخشش، خوب بازی کردن و مثمر ثمر بودنم برای تیمم در زمین فوتبال دارد.

بازیکن تیم تراکتورسازی ادامه داد: تا جایی که می‌دانیم باید این موضوعی که گفتم در دعوت شدن به تیم ملی و حضور در جام جهانی (مهم) باشد. اگر چیز دیگری در دعوت به تیم ملی نقش داشته باشد، از من این کارها بر نمی آید.

کریمی درباره اینکه آیا هستند کسانی که کارهای دیگری می‌کنند تا به تیم ملی برسند؟ بیان کرد: من کاری به این موضوع ندارم ولی یکسری از الان در مورد بازی‌های جام جهانی صحبت می‌کنند. امیدوارم در جام جهانی برای عوض کردن پیراهن با مسی در بین بازیکنان خودمان در بازی با آرژانتین دعوایی رخ ندهد!

اخبار ورزشی - ایسنا