ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دعوا برای جذب مهاجمی با یک گل زده!


تراکتورسازی برای تقویت خط حمله خود دست روی لوسیانو ادینیو گذاشته.

ایران ورزشی: بعد از خروج مهرداد بایرامی و یونس حمزه و جذب فرزاد حاتمی، حالا هم و غم قلعه‌نویی روی جذب ادینیو است. مهاجم برزیلی و 33 ساله السیلیه که در لیست مازاد این باشگاه قطری قرار گرفته و کادر فنی او را کنار گذاشته است.

ادینیو که در ایران برایش سر و دست می‌شکنند، فصل ناامیدکننده‌ای را با السیلیه سپری کرده. یک گل زده در 12 بازی، آمار ضعیف ادینیو در لیگ ستارگان قطر است. او 6 بازی از این 12 بازی را به طور کامل در زمین حضور داشته، 3 بار تعویض شده و 3 بار هم به عنوان بازیکن ذخیره به زمین آمده. ادینیو در کل 760 دقیقه در ترکیب السیلیه به میدان رفته و فقط یک گل به ثمر رسانده. گلی که در تاریخ 17 اکتبر 2015 وارد دروازه الوکره کرده.

ادینیو به طور میانگین هر 760 دقیقه یک گل زده که این آمار در مقایسه با عملکرد او در فصل قبل و ترکیب تراکتورسازی زمین تا آسمان تفاوت دارد.

ادینیو فصل قبل در 30 بازی، 20 گل برای تراکتورسازی به ثمر رساند. دقایق حضور او در ترکیب تراکتورسازی عدد 2484 را نشان می‌دهد. یعنی این مهاجم برزیلی به ازای هر 124 دقیقه یک گل به ثمر رسانده و هواداران تراکتورسازی را شاد کرده.

ادینیو در این فصل ضعیف‌ترین آمار دوران فوتبال خود را بر جا گذاشته. او در لیگ چهاردهم 20 گل برای تراکتورسازی به ثمر رساند و در لیگ سیزدهم 8 گل برای مس کرمان زد، فصل 2012-2011 در ترکیب الشارجه به میدان رفت و 10 گل در لیگ و 3 گل در جام حذفی وارد دروازه حریفان کرد و برای لیگ یازدهم ادینیو 22 گل برای مس به ثمر رساند و فصل دهم و باز هم در ترکیب تیم کرمانی 14 گل به نام خود ثبت کرد.

ادینیو با این آمار فوق‌العاده همچنان یکی از بازیکنان محبوب در بین مریبان ایرانی است. او برخلاف عملکرد ضعیفش در السیلیه، تراکتورسازی و امیر قلعه‌نویی را همچنان خواهان خود می‌بیند.البته هنوز حضور ادینیو در تراکتورسازی قطعی نشده و به نظر می‌رسد مهاجم برزیلی برای بازگشت به این تیم دچار تردید شده است. اگر ادینیو پیراهن تراکتورسازی را برتن کند نقل و انتقالات برای این تیم تقریبا به پایان خواهد رسید. فقط می‌ماند جذب یک هافبک یا یک مدافع چپ از میان مهرداد جماعتی و ماتیاس چاگو تا تراکتورسازی نیم فصل دوم را با قدرت آغاز کند. هر چند که با توجه به قطعی نشدن حضور ادینیو در تراکتورسازی بحث خرید الویز نانگ از نفت تهران نیز در این باشگاه مطرح است.


ویدیو مرتبط :
انتقام وحشتناک دعوا(عمدا زیر گرفت)البته حقش بود چون کتکش زده بود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خط حمله چند میلیاردی پرسپولیس و فقط 4 گل زده/آمارهای تلخی در حد فاجعه!



خط حمله چند میلیاردی پرسپولیس و فقط 4 گل زده/آمارهای تلخی در حد فاجعه!

پرسپولیس در این فصل به گفته اطرافیان و شهادت رسانه ها، میلیاردها تومان خرج کرد تا یک تیم پرقدرت داشته باشد.

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

عمده خریدهای تیم در خط حمله بود. جایی که سرخپوشان با داشتن غلامرضا رضایی، ایمون زاید، جواد کاظمیان و هادی نوروزی باز هم احساس خطر می کرد.

این 4 بازیکن، در فصل قبل چندان نتوانستند در امر گلزنی به تیم کمک کنند و شرایط قابل قبولی نداشتند به خصوص که مهرداد اولادی را نیز در کنار خود می دیدند که او هم یک مهاجم ناکام بود. 

به هر حال در این فصل، باشگاه پس از حفظ این 4 بازیکن، اقدام به جذب کریم انصاری فرد و محمد قاضی کرد تا حسابی در بازار نقل و انتقالات دست به جیب باشد. خرید این دو مهاجم سرشناس و ملی پوش نیز کمک زیادی به پرسپولیس نکرد زیرا در 7 بازی و مجموعا 630 دقیقه گذشته از لیگ دوازدهم، از مجموع 6 مهاجم کنونی تیم سرخپوش پایتخت تنها 4 گل روئیده است! 

این آمار وقتی عجیب تر می شود که بدانیم به نظر می رسد قیمت مهاجمان تیم بسیار بالا باشد. کارنامه خط حمله پرسپولیس، از فصل هفتم به بعد هرگز رشد پیدا نکرد تا هواداران میلیون نفری این تیم، مجبور باشند خود را با خاطرات مهاجمان بزرگی چون حسین کلانی، همایون بهزادی، علی دایی، فرشاد پیوس، ناصر محمدخانی، علی پروین و... دلخوش کنند. 

مهاجمانی که حضورشان در زمین برای پرسپولیس به مثابه "برکت" بود و درست برعکس یاران کنونی تیم، کارشان را در امر گلزنی بلد بودند. آنها خوب تغذیه می شدند و به راحتی گل می زدند. کمترین انتظار این بود که پرسپولیسی ها تا اینجای کار، حداقل بتوانند از نظر تفاضل گل، شرایط خوبی برای خود بسازند ولی نگاه به جدول رده بندی، این انتظار را نیز از هواداران می گیرد چرا که پرسپولیس تا امروز تنها 5 گل زده آن هم در 7 بازی و البته 8 گل دریافت کرده تا تفاضل گل این تیم در جدول 3- باشد. 

سرخپوشان همچنین مقابل صبای قم، داماش گیلان و استقلال نتوانستند به حتی یک گل برسند و برابر فولاد تنها یکبار و توسط محمد قاضی گلزنی کردند! این آمار برای پرسپولیس که به دنبال قهرمانی است و میلیاردها تومان خرج کرده تا بهترین جایگاه را در جدول از آن خود کند، فاجعه به نظر می رسد. اما عملکرد بازیکنان پرسپولیس را ببینید./ستاره ها

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب