ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دعوای کی روش – اسدی چالش جدید فوتبال


کارلوس کی روش و علیرضا اسدی قبل از اینکه در نشستی 4 ساعته رودرروی هم قرار بگیرند ، شمشیرها را برای هم از رو بسته بودند.

خبر آنلاین: 4 ساعت کل کل بین کارلوس کی روش و علیرضا اسدی چیزی غیر از این را عاید فوتبال ایران نکرد که باری دیگر چالشی جدید بر مشکلات قبلی افزوده شود. علیرضا اسدی دبیر جدید فدراسیون فوتبال که از سوی وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال فرستاده شد تا وجه المصالحه ای میان نصرالله سجادی به نمایندگی از وزارت ورزش و علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال باشد اما حضور او با افکار ویژه خود _ درحالی که کفاشیان گفته بود پست دبیرکلی را به گزینه وزارت ورزش می دهد تا وزارتی ها ببینند کار اجرایی کردن به این سادگی ها نیست _در تشکیلات کفاشیان دو راه بیشتر ندارد ، اول اینکه بماند تا حل شود یا اینکه ببرد و خودش برود.

اسدی اما در روزهای اول سعی کرده با برخوردهای تند و ضربتی کاری کند تا گربه کارمندان فدراسیون را دم حجله بکشد. سری اول نامه های مختلف که شامل احکام انضباطی ، درخواست ها و مکاتبات بودند برگشت خوردند چون برای هیچکدام شان از عنوان دکتر برای دبیرکل استفاده نشده بود. این اما تمام ماجرا و قصه دعواها نیست. او برای کارلوس کی روش هم برنامه دارد.این بازیکن اسبق تیم بنیاد شهید که تا اردوی تیم ملی دهداری هم پیش رفته است، در همه سالهایی که در بیمارستان خاتم الانبیاء یا سازمان بنیاد شهید در سال های جنگ حضور داشت ، همراه خود را یک فوتبالی صاحب مکتب می دانسته و به همین دلیل است که نظراتش خیلی نزدیک است به آرای منتقدان کارلوس کی روش . مثل همه آنهایی که می گویند نتایج آماری مرد پرتغالی اصلا خوب نیست و فارغ از جو رسانه ای حامیان کروش ، نابید از کار او رضایت داشت. اعتقادی که بعد از جام جهانی بارها توسط وزیر ورزش مطرح شد اما بعد از جام ملتها او دیگر این ادبیات را به کار نگرفت و ترجیح داد سکوت کند. با این وجود فرستاده وزارت ورزش این بار در جلسه رودررو با سرمربی پرتغالی خیلی صریح این انتقادها را بیان کرده است.

او حتی قبل از نشست رودررو با کارلوس کی روش پیامش را به مربی محبوب تیم ملی رسانده بود. اینکه مرد پرتغالی یک معلم نیست و مربی صاحب مکتب باید معلم وار تیمش را رهبری کند. حرف هایی که بعدتر در نشست مشترک بیان شان کرد. با این وجود حرف های او حتی قبل از جلسه حال کارلوس را دگرگون کرده بود. او که به دلیل تدریس در آکادمی فوتبال بنفیکا به عنوان مدرس ، در کشورش برای خود جایگاهی دارد از این که شان مربیگری اش توسط عضو جدیدالورود فدراسیون فوتبال به چالش کشیده شده بود به سختی دلخور بود. این دلخوری اما در نشست مشترک 4 ساعته به جنگی تمام عیار در دو سوی میدان بدل شد. حالا کروش از خستگی می گوید و از این که کفاشیان باید دخالت کند. کفاشیان که استاد کنار کشیدن وسط این شکل دعواهاست.


ویدیو مرتبط :
ادامه دعوای کی روش و اسدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نقش فردوسی‌پور در دعوای بین کی‌روش و دبیرکل فدراسیون فوتبال



اخبار,اخبار ورزشی,فردوسی‌پور

درحالی که کی روش و اسدی هر روز یکدیگر را به مناظره دعوت می کنند و البته تا به حال خبری هم نشده است، رئیس فدراسیون فوتبال از نقش برنامه نود و فردوسی پور در مورد این اختلاف می گوید.

علیرضا اسدی که دبیرکل فدراسیون فوتبال است از زمان حضورش در این فدراسیون اختلاف با کی روش را علنی کرد.

اختلاف این دو تا جایی چیش رفت که قرار بود هفته گذشته نشست های خبری جداگانه ای برگزار کنند و علیه یکدیگر دست به افشاگری بزنند. با این حال قبل از دربی این دو کمی عقب نشینی کردند.

با این حال در روز دیدار استقلال و پرسیپولیس دوباره مصاحبه های تندی از این دو منتشر شد. اسدی کی روش را به مناظره در برنامه نود دعوت کرد و سرمربی تیم ملی هم جواب او را داد.

اما علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اختلاف این دو پای عادل فردوسی پور و برنامه نود را هم وسط می کشد.

برنامه ای مثل نود هر چه دلش می خواهد می گوید و همه را به جان هم می اندازد. البته برخی رسانه های دیگر هم این کار را می کنند. به همین خاطر کی روش و اسدی نباید گول این مسائل را بخورند.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که قصد ندارد با برگزاری نشستی به کی روش و اسدی مشکل آنها را برطرف کنید؟ گفت: چرا باید این اتفاق بیفتد.

 

ما به دنبال این جلسه هستیم تا مشکل حل شود. خط قرمزها باید رعایت شود اما برنامه نود این خط قرمزها را رعایت نمی کند و هر چه دلش می خواهد می گوید. بقیه هم به این مسائل استناد می کنند و تحت تاثیر قرار می گیرند.

کفاشیان در ادامه تاکید کرد: آقای اسدی کار خودش را در فدراسیون فوتبال انجام می دهد و کی روش هم در تیم ملی دنبال کارهای خودش است.

 

ما به دنبال حل این مشکل هستیم اما در نهایت این من هستم که تصمیم نهایی را می گیرم. این دو هم نباید گول مسائلی را بخورند که براساس اطلاعات ناقص به آنها منتقل می شود.

اخبار ورزشی - تابناک