ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دعوای حقوقی بر سر حرف های مظلومی و برانکو!



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال و پرسپولیس

دو معاونت حقوقی استقلال و پرسپولیس بر سر حرف های مظلومی و برانکو درگیرند !

باخت استقلال مقابل نفت تهران آستانه تحمل سرمربی این تیم را تا جایی كاهش داد كه مظلومی در مواجهه با سؤال خبرنگاران اظهار نظری جنجالی كرد و گفت: «به داوری خسته‌نباشید می‌گویم. من واقعاً متأسفم برای داوری. هیچ وقت درباره داوری صحبت نكردم اما اكبریان (داور بازی) پنالتی واضح ما را نگرفت. داوری‌ها پس از مدت‌ها به سمت تیمی خاص گرایش پیدا كرده كه البته اسمی نمی‌آورم».

سرمربی عصبانی استقلال كه به دلیل عدم كسب نتایج دلخواهش در بازی‌های قبل برابر استقلال اهواز و ذوب‌آهن اصفهان به شدت تحت فشار رسانه‌ها و پیشكسوتان تیمش بود و می‌دانست كه با آن باخت ممكن است باز هم این فشارها در روزهای پس از باخت به نفت افزایش پیدا كند در پایان صحبت‌های آن شب خود به این موضوع هم تأكید كرد كه: «اعتراضات حریفان ما در نیم‌فصل اول روند قضاوت‌ها را به ضرر ما كرد. نباید در چنین بازی‌های مهمی از چنین داورانی استفاده شود».

این اظهارات خیلی سریع مورد توجه رسانه‌ها و البته مسئولان كمیته داوران قرار گرفت تا آنجا كه رئیس دپارتمان داوری اقدام به شكایت از این مربی كرده و موضوع وارد فازی جدی شد. هرچند افشارزاده صبح فردای آن مصاحبه جنجالی در برنامه شهرداری اعلام كرد مظلومی نباید درباره داوری چنین اظهار نظری می‌كرد ولی كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ماجرا را به جد پیگیری كرد تا در نهایت دیروز این موضوع به مجادله رسانه‌ای معاونت حقوقی باشگاه استقلال و دبیر كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال منتج شود.

مسئولان باشگاه استقلال كه ظرف این روزها با نقب زدن به اتفاقات اخیر در فصل جاری به مطالبی كه از سوی برانكو ایوانكوویچ درباره داوری‌های مشكوك در لیگ برتر پانزدهم (جاری) عنوان شده، رسیده‌اند، روز گذشته با طرح این موضوع كمیته انضباطی را به چالشی در همین ارتباط دعوت و عنوان كردند اگر حكمی علیه سرمربی تیم‌شان صادر شود مداركی رو می‌كنند كه كمیته انضباطی را با مشكل مواجه خواهد كرد.

 

استقلالی‌ها كه با مراجعه به آرشیو رسانه‌ها جملات تندی از برانكو علیه كمیته داوران و داوری‌های لیگ برتر را استخراج كرده بودند معتقدند اگر جریمه یا محرومیتی برای مظلومی در نظر گرفته شود باید مشابه آن هم برای سرمربی پرسپولیس تعیین شود.

 

استقلالی‌ها با یاد كردن از جملات برانكو مانند: «برانكو: داور از عذاب وجدان خوابش نبرده است...» یا اینكه «داور باید شرم كند...» و یا این جمله معروف برانكو كه «داور باید از پرسپولیس عذرخواهی كند...» و دیگر موارد اینچنینی معتقد هستند كه تبعیضی در ارتباط با سرمربی تیم‌شان با دیگر مربیان لیگ برتری نباید اعمال شود.

 

استقلالی‌ها حتی در این باره كمیته انضباطی را تهدید هم كردند كه مبادا در این باره مرتكب اشتباه شوند چون با انتشار مداركی كه به آن استناد می‌كنند كمیته انضباطی به شدت با مشكل مواجه خواهد شد. گرچه مسئولان كمیته انضباطی پس از اطلاع از این موضوع اعلام كردند اگر تا پیش از این در صدور حكم مصر بودند حالا بر این موضوع اصرار بیشتری هم خواهند ورزید.

 

البته این نگرانی استقلالی‌ها بیشتر به این دلیل است كه آنها نمی‌خواهند جریمه «محرومیت از همراهی تیم» برای مظلومی تعیین شود كه در این باره هم اخبار رسیده از كمیته انضباطی دال بر آن است كه مظلومی تنها با جریمه مالی مواجه خواهد شد و خطری از آن نظر او و استقلال را تهدید نمی‌كند.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
صحبتهای برانکو و مظلومی پس از دربی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دعوای حقوقی بر سر مالکیت فیلم «پرشس» ...



دعوای حقوقی بر سر مالکیت فیلم «پرشس» پایان گرفت

 

دعوای حقوقی بر سر مالکیت فیلم «پرشس» پایان گرفت .فیلم پرشس که موضوع دردناکی دارد، بر اساس رمانی به نام «پوش»ساخته شده است. «مونیک» برای بازی در این فیلم برنده جایزه بهترین بازیگر زن شد و «جفری فلچر» فیلمنامه نویس آن هم جایزه بهترین فیلمنامه نویسی را به دست آورد.

دعوای حقوقی بر سر مالکیت فیلم «پرشس» که بین دو شرکت فیلمسازی در گرفته بود، از سوی دادگاه وارد دانسته نشد. دو کمپانی فیلمسازی «لایونزگیت فیلمز» و «واینستاین» در ماه فوریه ۲۰۰۹ از یکدیگر برای مالکیت فیلم پرشس که برنده دو جایزه اسکار هم شده، شکایت کردند.

به نقل از آسوشییتد پرس –«متییو گرشمن» وکیل شرکت لاینزگیت گفت این دعوای حقوقی به خوبی و خوشی تمام شد، ولی از ارائه جزئیات بیشتر در این مورد خودداری کرد. فیلم پرشس که موضوع دردناکی دارد، بر اساس رمانی به نام «پوش» ساخته شده است. «مونیک» برای بازی در این فیلم برنده جایزه بهترین بازیگر زن شد و «جفری فلچر» فیلمنامه نویس آن هم جایزه بهترین فیلمنامه نویسی را به دست آورد، علاوه بر این که در دو رشته دیگر هم نامزد جایزه اسکار شده بود.

خبرگزارى ایلنا