ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دعوای استقلالی ها با گودرزی به فیفا کشید!


هواداران استقلال در ادامه اعتراضات خود نسبت به اتفاقات رخ داده در باشگاه شکایت خود را به فیفا بردند.

کاپ: از شب گذشته یک پیام  در اینستاگرام رسمی فدراسیون بین المللی فوتبال تکرار شد و آن هم از سوی کابران ایرانی بود.

پیامی که در آن با اشاره به شائبه دستور برای توقف امور نقل و انتقالات باشگاه از سوی وزارت ورزش و دخالت فیفا در این باره،خواهان کمک فدراسیون بین المللی فوتبال شده بود.

موضوعی که با واکنش های جالبی ازسوی کاربران ایرانی اینستاگرام فیفا روبرو شد و البته کمپین گسترده ای را از سوی استقلالی ها تشکیل داد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

Dear @fifaworldcup ! we are the Fc Esteghlal fans. It's been five days that our team have had a new coach (Alireza Mansourian) and our club have had a Resounding success in Transfers. However we are seeing the Goverment's blatant interference in the internal affairs of our club! They Ordered the club To stop the Transfers for no good reason! And The ministry of sport is planning to change our managing director ! Please Condemn this event.

 دعوای استقلالی ها با گودرزی به فیفا کشید!

ادمین سایت فیفا

ما هواداران باشگاه استقلال هستیم.پنج روز است که علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید باشگاه ما منصوب شده و این باشگاه موفقیت چشمگیری در عرصه نقل و انتقالات داشتهاست.

این در حالی است که شاهد دخالت آشکار دولت در امور داخلی باشگاه مان هستیم!

آنها دستورداده اند امور نقل و انتقالات باشگاه متوقف شود بدون اینکه دلیل خوبی آورده شود.

وزارت ورزش می خواهد مدیر عامل ما را تغییر بدهد!

لطفا این اقدام را محکوم کنید.


ویدیو مرتبط :
‫کری جالب حمید گودرزی بازیگر استقلالی برای مجری شبکه اصفهان ازدست ندید‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باورنکردنی و عجیب؛ وقتی هنرپیشه استقلالی همه را به فحش کشید!



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه  استقلال

عکس‌العمل‌های این هنرپیشه مشهور آنقدر دیدنی بوده که تهیه‌کننده برنامه بعدها به این هنرمند پیشنهاد داده 50 میلیون تومان بگیرد و اجازه انتشار این ویدیو را بدهد.

 حتما در جریان هستید که اخیرا یک مجموعه سی‌دی مربوط به برنامه دوربین مخفی ایرانی در بازار توزیع شده است.

این برنامه که انصافا کیفیت خوبی دارد و با نمونه‌های قبلی اصلا قابل مقایسه نیست، شامل شوخی‌های جالبی می‌شود که از آن جمله می‌توان به "زلزله در استودیو" اشاره کرد.

روال این شوخی به این ترتیب است که از یک ستاره دعوت می‌شود تا مثلا در یک برنامه تلویزیونی برای مصاحبه حاضر شود. در حین مصاحبه، استیج با یک دستگاه خاص لرزانده می‌شود و بعد مجری ادعا می‌کند مطابق اعلام مسوولان مربوطه، در تهران زلزله آمده است!

میهمان یکی از بخش‌های این شوخی اما، رفتار کاملا عجیبی داشت. این آقا که یک هنرمند استقلالی هم هست، هنگام انجام شوخی با او حسابی ترسیده و واکنش‌های زیادی داشته، اما بعد از فاش شدن اینکه مقابل دوربین مخفی بوده، نتوانسته خودش را کنترل کند. او به همه بد و بیراه گفته و با عصبانیت شدید استودیو را ترک کرده است.

 شنیده‌های ما حاکی از آن است که عکس‌العمل‌های او آنقدر دیدنی بوده که تهیه‌کننده برنامه بعدها به این هنرمند پیشنهاد داده 50 میلیون تومان بگیرد و اجازه انتشار این ویدیو را بدهد، اما او قبول نکرده است!

 اخبار ورزشی  -  بانک ورزش