ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دعوایی که نزدیک بود به کتک کاری بکشد (+تصاویر)



 اخبار ورزشی  -  دعوایی که نزدیک بود به کتک کاری بکشد+[مجموعه عکس]

  دعوای بازیکنان وستهام در جریان دیدار جام حذفی با اورتون اتفاق افتاد.

به گزارش جام جم ورزشی ، وستهام با برتری در ضربات پنالتی مقابل اورتون به دور بعدی جام حذفی رسید تا حریف بریستول شود. اما در جریان دیدار وستهام و اورتون اتفاق عجیبی افتاد و دو بازیکن تیم وستهام به درگیری با یکدیگر پرداختند که این درگیری نزدیک بود به کتک کاری بکشد. مارک نوبل و جیمز تامکینز دو بازیکن وستهام در وقت های اضافه دیدار اورتون و وستهام با یکدیگر درگیری لفظی شدیدی پیدا کردند. نولان دیگر بازیکن وستهام اگر آنها را جدا نمی کرد درگیری فیزیکی بین این دو شکل می گرفت.

اخبار,اخبارورزشی, دیدار اورتون و وستهام

 

اخبار,اخبارورزشی, دیدار اورتون و وستهام

 

اخبار,اخبارورزشی, دیدار اورتون و وستهام

 

اخبار,اخبارورزشی, دیدار اورتون و وستهام

 

 اخبار ورزشی  -  جام جم


ویدیو مرتبط :
تصاویر کتک کاری دو تیم تربیت یزد و پیام مشهد در نود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کتک کاری در پارلمان عراق بر سر نصب تصاویر رهبران ایران در بغداد



کتک کاری در پارلمان عراق بر سر نصب تصاویر رهبران ایران در بغداد

ابراهیم الجعفری در این باره گفت: به نظر می رسد حیدر الملا درباره مراجع مسلمین و مقلدان آنها که از کشورهای مختلف هستند ناآگاه اند به ویژه که این مراجع دینی به ویژه امام خمینی و آیت الله خامنه ای در حوادث فلسطین در کنار مسلمانان ایستادند. نباید به این نقش آفرینی این مراجع تجاوز کرد.

تعدادی از نمایندگان پارلمان عراق، بر سر نصب تصاویر امام خمینی و مقام معظم رهبری در خیابان های بغداد، به کتک کاری پرداختند.

به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه القدس العربی چاپ لندن، درگیری فیزیکی و کلامی تعدادی از نمایندگان پارلمان عراق، باعث شد اسامه النجیفی ریس پارلمان عراق، جلسات علنی را برای مدتی متوقف کند.

شماری از خبرنگاران حاضر در صحن علنی پارلمان عراق در این باره گفته اند: حیدر الملا نماینده پارلمان و سخنگوی فهرست "العراقیه" (فهرست اصلی لیبرال ها) در جلسه پارلمان اعتراض خود را به نصب تصاویری از رهبران ایران از جمله امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و آیت الله خامنه ای در مناطق متعددی در عراق اعلام کرد.

 نصب تصاویری از امام خمینی و آیت الله خامنه ای در خیابان های بغداد

 

کتک کاری در پارلمان عراق بر سر نصب تصاویر رهبران ایران در بغداد

 

او در حال بیان سخنرانی اعتراض آمیز خود بود که یکی از نمایندگان شیعه پارلمان کوشید مانع از ادامه سخنرانی وی شود که این موضوع منجر به درگیری فیزیکی میان آنها شد.

همچنین به هنگام خارج شدن نمایندگان پارلمان از صحن علنی، بین کاظم الصیادی نماینده عضو ائتلاف ملی شیعی (ائتلاف حاکم) و نماینده معترض (حیدر الملا) درگیری رخ داد و سپس نمایندگانی از فهرست العراقیه به کمک الملا آمدند و الصیادی را مورد ضرب و شتم قرار داد.

در واکنش به این موضوع، ابراهیم الجعفری رئیس ائتلاف ملی (شیعه) و تعدادی از اعضای این فراکسیون در نشست خبری از پارلمان خواستند در باره این حادثه تحقیق  و حیدر الملا سخنگوی فهرست العراقیه را مجازات کند.

 تصویری از امام خمینی در شهر کربلا

کتک کاری در پارلمان عراق بر سر نصب تصاویر رهبران ایران در بغداد

ابراهیم الجعفری در این باره گفت: به نظر می رسد حیدر الملا درباره مراجع  مسلمین و مقلدان آنها که از کشورهای مختلف هستند ناآگاه اند به ویژه که این مراجع دینی به ویژه امام خمینی و آیت الله خامنه ای در حوادث فلسطین در کنار مسلمانان ایستادند. نباید به این نقش آفرینی این مراجع بی توجهی کرد.

وی افزود: موضع حیدر الملا، شخصی است و ریاست پارلمان نباید اجازه دهد وجهه پارلمان خدشه دار شود. از ریاست پارلمان می خواهیم حیدرالملا را مجازات کند. در حالی که برخی گاندی و چگوارا را سمبل می دانند و تصاویر آنها را نصب می کنند طبیعی است که مراجع و مقدسات را محترم بدانیم./عصرایران