ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دشمنی های بی پایان دو مربی علیه یکدیگر



اخبار,اخبار ورزشی, دشمنی در فوتبال

" دشمنی در فوتبال همیشه بین چهره های مختلف فوتبال وجود داشته است..

اما جنس دعوای مورینیو و ونگر چیز دیگری است. این دو در درگیری های لفظی خود از هر ترفندی برای تخریب یکدیگر استفاده می کنند. تحقیر ، تمسخر، کنایه و... در مصاحبه های این دو دشمن مطرح فوتبال دیده می شود. حالا که فردا دیدار جام خیریه بین دو تیم چلسی(قهرمان لیگ برتر) و آرسنال (قهرمان جام حذفی) برگزار می شود این درگیری لفظی به اوج رسیده است.

 

این دو در مصاحبه های مختلف خود در آستانه این دیدار حساس و تماشایی تا توانسته اند از خجالت یکدیگر درآمده اند. البته از آنجایی که در مصاف های مورینیو و ونگر این مورینیو بوده که اکثر بازی ها را با پیروزی پشت سر گذاشته است دلایل بیشتری برای تخریب همتای فرانسوی خود در آرسنال دارد.

به گزارش دیلی استار، در آستانه بازی جام خیریه انگلستان بین قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی، خوزه مورینیو می‌گوید اگر او جای آرسن ونگر بود راه حلی برای رکورد افتضاح آرسنال برابر آبی‌های لندن پیدا می کرد.

مورینیو گفت: اگر طرف دیگر این موضوع بودم؟ فکر کنم از خودم می پرسیدم چرا؟ تلاش می کردم تا به یک جواب برسم، نه به دلیل فشار فکری بلکه می خواهم راه حلی برای کمک به تیمم پیدا کنم.

 

تلاش می کردم تا راه متفاوتی را پیدا کنم. تاکنون در چنین شرایطی نبوده ام. فکر می کنم دوبار برابر تونی پلیس شکست خوردم، بازی در برابر کریستال پالاس و وست برومویچ.


اخبار ورزشی - جام جم


ویدیو مرتبط :
دشمنی های آمریکا علیه ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بوفون: پس از پایان فوتبالم مربی خواهم شد



 

 

بوفون: پس از پایان فوتبالم مربی خواهم شد

 

دروازه‌بان باتجربه یوونتوس پس از دوران فوتبال خود به مربیگری روی خواهد آورد.

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، جیان‌لوئیجی بوفون که اکنون به همراه بیانکونری در اردوی پیش فصل آمریکا به سر می‌برد در گفت‌وگویی اعلام کرده علاقه بسیاری به مربیگری در آمریکا و چین دارد.
بوفون که در پایان فصل گذشته و پس از پشت سر گداشتن یک دوره آسیب‌دیدگی طولانی به چارچوب دروازه یووه بازگشته بود، امیدوار است بتواند پاسخ اعتماد سران این تیم را بدهد.

بوفون در این خصوص گفت: بدون شک در پایان دوران فوتبالم به لیگ آمریکا نخواهم آمد. تا زمانی‌که یوونتوس به من اعتماد داشته باشد در این تیم می‌مانم و برای پیشرفت آن تلاش زیادی خواهم کرد. البته در 4 سال گذشته ایده‌ای در ذهنم به‌وجود آمده و ممکن است روزی به آن تحقق بخشم. ایده مربیگری در آمریکا و چین چیزی است که در مورد آن فکر کرده‌ام و دوست دارم به آن دست یابم. مطمئن باشید تا زمانی‌که بتوانم و سران یوونتوس مایل به همکاری با من باشند،در این تیم خواهم ماند. این تصمیم برای زمانی است که دیگر نتوانم در یووه بمانم.