ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دست بازیکن سابق پرسپولیس شکست


دست مازیار زارع در بازی با پرسپولیس شکست.

خبرآنلاین: دست مازیار زارع در بازی با پرسپولیس شکست.

در جریان بازی پرسپولیس مقابل ملوان دست مازیار زارع بازیکن تیم ملوان شکست. این بازیکن در نیمه نخست و در برخورد با بنگستون آسیبی جدی دید. آسیبی که حمید استیلی در کنفرانس خبری اش درباره آن گفت: «دست مازیار زارع شکسته است.»


ویدیو مرتبط :
مداحی بسیار زیبای کمرم وای شکست،دست عباس شکست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گل‌محمدی: باید صبا را می‌بردیم/ ۷ بازیکن پرسپولیس در آستانه از دست دادن دربی قرار دارند



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

دلیل جدایی از صبا بدقولی مسئولان بود

گل‌محمدی: باید صبا را می‌بردیم/جام حذفی میانبُر پرسپولیس برای آسیا است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید صبای قم را شکست می‌دادیم و ما بر توپ و میدان مسلط بودیم.

به گزارش فارس، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی بدون گل برابر صبای قم در نشست خبری اظهار داشت: موقعیت‌های گلزنی زیادی ایجاد کردیم اما بازیکنان ما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند با این حال خوب بازی کردیم و خوب دویدیم و بازیکنان ما از جان مایه گذاشتند و حق‌مان برد بود.

وی ادامه داد: نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم و در نهایت با یک امتیاز از قم برگشتیم. آن هم در حالی که مالکیت زمین و توپ را در اختیار داشتیم.

گل‌محمدی در مورد وضعیت زمین ورزشگاه یادگار امام گفت: زمین کیفیت خوبی ندارد و برای تیمی مثل صبا که روی زمین بازی می‌کند این زمین خوب نیست. صبا با این زمین در مسابقه با الشباب به مشکل می‌خورد. من از باشگاه صبا خاطرات خوبی دارم.

سرمربی پرسپولیس در مورد علت جدایی‌اش از صبای قم گفت: همه شرایط دست به دست هم داد تا من از صبا جدا شوم. به دلیل آنکه مسئولان باشگاه صبا نتوانستند به وعده‌های خود عمل کنند از تیم صبا جدا شدم آن زمان حتی 20 درصد از مبلغ قراردادها هم پرداخت نشد. آن هم در حالی که چند جلسه با مسئولان باشگاه برگزار کردم و آنها قول مساعد دادند اما چند روز بعد گفتند در حال حاضر شرایط ما مناسب نیست.

وی ادامه داد: شرایط ما هر روز در صبا سخت‌تر می‌شد و در همان زمان پرسپولیس هم با من صحبت کرد. شرایط باشگاه صبای قم باعث شد از نظر روحی و روانی به هم بریزم و حتی در بیمارستان بستری شدم در نهایت هم با موافقت مسئولان باشگاه صبا از این باشگاه جدا شدم.

گل‌محمدی در مورد اینکه مرد روزهای سخت نیست و نمی‌تواند تیم را از بحران خارج کند، گفت:‌من در بدترین شرایط و وضعیت بحرانی پرسپولیس را تحویل گرفتم و با شناختی که از بازیکنان داشتم تیم را جمع و جور کردم. کار بزرگی انجام دادیم و پرسپولیس اکنون در جام حذفی به دنبال قهرمانی است زیرا این جام راه میانبر برای رسیدن به آسیاست. در لیگ هم می‌خواهیم رتبه‌ای خوب کسب کنیم و خود را به بالای جدول برسانیم.

پس از بازی با صبا۷ بازیکن پرسپولیس در آستانه از دست دادن دربی قرار دارند

پس از دیدار پرسپولیس و صبا ۷ بازیکن این تیم ۲ اخطاره و در آستانه از دست دادن دربی هفتاد و پنجم قرار گرفتند.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر با نتیجه بدون گل مقابل صبا در قم متوقف شد. پس از این دیدار 7 بازیکن پرسپولیس 2 کارته شدند و در صورتی که در بازی مقابل داماش در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر کارت زرد بگیرند دربی هفتاد و پنجم را از دست خواهند داد.

بازیکنان 2 کارته شامل علیرضا نورمحمدی، حسین ماهینی، علی کریمی، محمد نوری، رضا حقیقی،‌مهدی  مهدوی‌کیا، غلامرضا رضایی هستند.

همچنین بعد از بازی امروز پرسپولیس مقابل صبا دکتر وجیه‌الله چشمه سری درباره مصدومیت علی کریمی و غلامرضا رضایی گفت: پس از بررسی‌های به عمل آمده خوشبختانه این 2 بازیکن فقط ضربه معمولی به پایشان خورده و آسیب دیدگی آنها جدی نیست. البته در صورتی که مشکلی باشد فردا این 2 نفر را تست خواهیم کرد./فارس