ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دستیار دوم سرمربی پرسپولیس انتخاب شد



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

مصطفی قنبرپور به عنوان دستیار دوم سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شد.

 مصطفی قنبرپور از سوی کمیته فنی باشگاه پرسپولیس به عنوان دستیار دوم برانکو ایوانکوویچ انتخاب شد.


سرمربی پرسپولیس این خبر را در نشست خبری خود تایید کرد.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
آخرین اخبار از انتخاب سرمربی پرسپولیسlعلی دایی سرمربی پرسپولیس شد؟!(فیلم)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پشت پرده انتخاب سرمربی پرسپولیس؛ بازی با نام ها برای گذراندن دیدار با راه آهن / لوکا سرمربی پرسپولیس است



 

پشت پرده انتخاب سرمربی پرسپولیس؛ بازی با نام ها برای گذراندن دیدار با راه آهن / لوکا سرمربی پرسپولیس است

 

شنیده ها حاکی از آن است که پرسپولیسی ها با لوکا به توافق نهایی رسیده اند و حتی مبلغ قرارداد هم مشخص شده است، ولی به دلایلی رسما آن را اعلام نمی کنند.

به گزارش جام نیوز به نقل از اوج نیوز، باشگاه پرسپولیس روزهای حساسی را به خود می بیند. بعد از استعفای حمید استیلی از سرمربیگری سرخپوشان هنور مسئولین این تیم نتوانسته اند سرمربی آینده این تیم را معرفی کند.

پرسپولیسی ها بعد از دربی پایتخت و جدایی استیلی فورا 4 مربی را به عنوان گزینه های سرمربیگری انتخاب کردند که عبارت اند از: حمید درخشان، لوکا بوناچیچ، جمال حاجی و مصطفی دنیزلی.

در ابتدا خیلی ها شانس حمید درخشان را برای قبول سرمربیگری پرسپولیس بالا می دانستند اما 2 مساله حضور سرمربی سابق شاهین بوشهر را تقریبا در پرسپولیس منتفی کرد. مساله اول اجماع نظر مسئولین به جز پروین برای انتخاب سرمربی خارجی بود و مساله دوم هم این بود که سازمان لیگ به راحتی اجازه مربیگری درخشان در تیمی به جز شاهین را نمی داد.

با منتفی شدن حضور درخشان به عنوان اولین گزینه داخلی، محمد رویانیان و جمشید زارع، مدیرعامل و قائم مقام باشگاه پرسپولیس سریعا مذاکرات پنهانی خود را با مدیر برنامه های لوکا بوناچیچ آغاز کردند و پس از توافقات اولیه، این مربی بامداد یکشنبه به تهران آمد تا به صورت رودررو با سرخپوشان مذاکره کند. نکته قابل توجه بی خبر بودن علی پروین از مذاکره با لوکا بود و وقتی متوجه این اتفاق شد، از شدت ناراحتی و اینکه مخالف حضور مربی خارجی است با مصاحبه های آنچنانی و به زبان آوردن جملاتی مثل "لوکا کیه بابا؟!" و "لوکا موکا نمی آریم!" سعی در روشن کردن اذهان عمومی در مورد عدم مشورت با او داشت.

البته مشکل دیگری هم وجود داشت؛ در گیر و دار مذاکرات لوکا با پرسپولیس مدیر برنامه های این مربی صحبت هایش را با رویانیان انجام داده بود و از طرف دیگر نماینده رسمی فیفا که اول فصل بوناچیچ را به سپاهان برده بود با توجه به داشتن قرارداد با این مربی مدعی شده که پرسپولیسی ها باید ابتدا با او وارد مذاکره می شدند. همین اختلافات سبب شد تا کمی سرخپوشان از آوردن این مربی دلسرد شوند اما در جلسه دوشنبه شب که در یکی از کافی شاپ های تهران با حضور لوکا و مسئولین پرسپولیس برگزار شد صحبت های جدیدی رد و بدل شد که شنیده های ما حکایت از توافق کامل 2 طرف دارد. به گفته راوی حتی 2 طرف بر سر مبلغ قرارداد هم توافق کرده اند و گفته می شود که مبلغ قرارداد لوکا تا پایان فصل 300 هزار دلار است.

حال این سوال پیش می آید که چرا سرخپوشان با وجود توافق کامل با بوناچیچ این موضوع را رسما اعلام نمی کنند؟

مساله اینجاست که پرسپولیس روز پنجشنبه با راه آهن بازی دارد، تیمی که هدایت آن بر عهده علی دایی است و به نوعی بازی حیثیتی محسوب می شود. باخت در این بازی برای پرسپولیس جنبه خوبی ندارد و به نوعی انتقام دایی محسوب می شود و به همین خاطر پرسپولیسی ها قطعا سرمربی جدید را تا بعد از بازی با راه آهن معرفی نخواهند کرد تا با دستیاران استیلی کار را پیش ببرند و در روزهای بعد بدون استرس سرمربی جدید را معرفی کنند.

در این میان صحبت از حضور جمال حاجی و دنیزلی هم به میان آمده که در این خصوص شنیده ایم دنیزلی با توجه به مسائل خانوادگی و بیماری که دارد، تمایلی به بازگشت به ایران ندارد و روز گذشته حتی پاسخ منفی اش را هم به پرسپولیس داده است. البته او نداشتن اختیارات تام با وجود علی پروین در پرسپولیس را بهانه قرار داده است.

در مورد جمال حاجی هم اینکه هیچ شخصی از باشگاه پرسپولیس با این مربی صحبت هم نکرده که این هم حکایت از قطعی بودن حضور بوناچیچ دارد.