ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دستیار جلالی در سایپا مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال سایپا

 

اخبار ورزشی - پورغلامی مربی سایپا شد

فرهاد پورغلامی مربی تیم فوتبال سایپا شد.

فرهاد پورغلامی به عنوان مربی و دستیار مجید جلالی در تیم فوتبال سایپا انتخاب شد.

پورغلامی که سابقه همکاری با جلالی در تراکتورسازی تبریز را دارد، از سوی مجید جلالی سرمربی سایپا به عنوان نخستین همکارش در کادر فنی این تیم انتخاب شده است.

به گزارش تسنیم، مجید جلالی این خبر را تایید کرد.

اخبار ورزشی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
گفتگو با مجید جلالی درباره آخرین وضعیت سایپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی سایپا مشخص شد



اخبارورزشی,جید جلالی سرمربی سایپا

 

اخبار ورزشی - با نظر اعضای هیات مدیره؛
مجید جلالی سرمربی سایپا شد/ احتمال حضور سه ساله در جمع نارنجی‌پوشان

با نظر اعضای هیات مدیره باشگاه سایپا، مسئولیت هدایت تیم فوتبال این باشگاه در چهاردهمین دوره لیگ برتر به مجید جلالی سپرده شد. قرارداد منعقد شده میان جلالی با باشگاه سایپا تا سه سال بر پایه توافق طرفین قابلیت تداوم خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر،  باشگاه سایپا با انتشار اطلاعیه ای  مجید جلالی را به عنوان سرمربی فصل آینده تیم فوتبال بزرگسالان خود معرفی کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا البرز بدینوسیله به اطلاع می‌رساند كه با جناب آقای مجید جلالی، چهره شایسته و نام آشنای فوتبال كشور برای فصل ورزشی 94-93 با عنوان سرمربی تیم باشگاهی خود به توافق رسیده است. در این قرارداد كه تا سه سال بر پایه توافق طرفین قابلیت تداوم خواهد داشت،‌ سرمربی جدید سایپا البرز، تلاش خواهد داشت تا در ادامه مسیری كه طی یكسال گذشته آغاز شده، علاوه بر ارتقای فضایل اخلاقی و روح رادمردی و پهلوانی، در اصلاح و نوسازی سبک بازی، زنجیره تربیت و پرورش بازیكن از رده‌های پایه به تیم بزرگسال و ارزش افزایی فنی بازیكنان و اركان باشگاهی اهتمام نماید.

مدیریت باشگاه لازم می‌داند ضمن قدردانی از مجموعه زحمات سرمربی، كادرفنی، تداركاتی و پزشكی فصل گذشته خود، ‌مراتب احترام و تكریم خود را از همراهی و پشتیبانی مردم خوب و بزرگوار استان البرز و هچنین مدیران و كارگران گروه معظم خودروسازی سایپا ابراز نماید.

از آنجا كه سرمنشاء توفیقات را ساحت ربوبی و ذات كبریایی حق می‌دانیم عاجزانه از پیشگاهش می‌خواهیم تا ما را بر پایه تعهد و میثاق‌مان همچون همیشه، همراهی و عنایت فرماید.

به گزارش مهر، باشگاه سایپا طی هفته آینده در یک نشست خبری در خصوص برنامه‌های فصل آتی پاسخگوی اصحاب رسانه خواهد بود.

 

----------------------

 

ذهنیت مثبتی به سایپا داشتم که به این باشگاه آمدم
جلالی: سایپا کالج فوتبال ایران است/ بیشتر از مبلغ، روی زمان قراردادم حساسیت داشتم

سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا گفت: سایپا این ظرفیت را دارد که کارهای بزرگ در این باشگاه انجام شود.

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سایپای البرز گفت: من پیش از این هم در سایپا کار کردم و ذهنیت خوبی به آنجا و فضایش دارم، این باشگاه زیرساختهایی توأم با پیشرفت دارد و به واقع یک باشگاه حرفه‌ای است و شاید بتوانم بگویم که سایپا، کالج فوتبال ایران است و مربی می‌تواند اهداف بلند مدتش را در این باشگاه عملیاتی کند.

وی ادامه داد: من در صحبتی که با مسئولان باشگاه داشتم هیچ حساسیتی روی مبلغ قراردادم نداشتم و خود مسئولان این باشگاه هم شاهد هستم که تمام حساسیت من روی زمان قرار بود که آنها هم پذیرفتند، می‌خواهیم در سایپا کاری انجام دهیم که این باشگاه تبدیل به یک باشگاه نمونه در فوتبال ایران شود.

سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا در مورد اهداف بلندمدتش در این باشگاه خاطرنشان کرد: ما در 3 حوزه می‌خواهیم فعالیت کنیم، اول اینکه روش بازی تیم را اصلاح کنیم و در این زمینه ساختارشکنی انجام دهیم، مورد دوم ایجاد چرخه تولید است که قطعاً این موضوع زمان می‌خواهد و برنامه سوم ما هم تحول فرهنگی در باشگاه سایپا است که برای این کار هم نیاز به زمان داریم، من فکر می‌کنم سایپا این ظرفیت را دارد تا بستری آماده شود که این کارهای بزرگ آماده شود و با استفاده از امکانات و مربیان پایه این باشگاه، این کار را عملیاتی خواهیم کرد.

جلالی در پاسخ به این سئوال که آیا کادر دستیارانش برای حضور در سایپا مشخص است یا نه، افزود: کادر فنی‌ام هنوز مشخص نیست اما می‌خواهم از فرهاد پورغلامی در این کادر استفاده کنم هرچند که هنوز با خود او در این باره صحبت نکردم.

وی ادامه داد: در مورد خروجی‌های بازیکنان هم هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ام و در اولین فرصت لیست بازیکنان مازاد را اعلام خواهیم کرد.

سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا در پایان در خصوص برنامه کوتاه مدتش برای این باشگاه گفت: برنامه ما در کوتاه‌مدت ایجاد زیرساخت برای آینده بهتر باشگاه سایپاست بدون آنکه شأن این باشگاه لطمه بخورد.

اخبار ورزشی - مهر،فارس