ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دستیاران مرزبان در پیکان مشخص شدند


دستیاران علیرضا مرزبان در تیم فوتبال پیکان مشخص شدند که در این بین احتمال حضور دو دستیار آلمانی در جمع خودروسازان وجود دارد.

خبرگزاری فارس: علیرضا مرزبان که امروز به عنوان سرمربی تیم فوتبال پیکان معرفی شد عصر امروز در زمین پیکان‌شهر حاضر شد و از امکانات مجموعه پیکان و بازیکنان تحت نظرش بازدید کند.
 ارسلان اردلان به عنوان مربی دروازه‌بانان، مجید نوروزی و از بین فاخ و هسلر یک مربی در جمع کادر فنی تیم فوتبال پیکان حضور خواهند داشت.

همچنین مرزبان در نظر دارد که یک آلمانی دیگر هم به کادر فنی تیمش اضافه کند که در این صورت جمع مربیان آلمانی پیکان به دو نفر خواهد رسید.


ویدیو مرتبط :
اولین گل احمد دستیاران برای شهروند ساری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

میزان دستمزد دستیاران برانکو مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

مالک باشگاه استیل‌آذین غرامت فسخ قرارداد اسپانسر پیشین پرسپولیس را پرداخت کرد تا سرخ‌پوشان بتوانند با اسپانسر جدید وارد مذاکره شوند.

باشگاه پرسپولیس بابت فسخ قرارداد با بهنام پیشروی کیش باید مبلغ 600 میلیون تومان به این شرکت پرداخت می کرد که این پول توسط حسین هدایتی که این روزها کمک حال این باشگاه برای انجام شدن برخی امور بوده پرداخت شده است. باشگاه پرسپولیس ظاهرا با یک اسپانسر جدید به توافق رسیده و قرار است به زودی این حامی مالی معرفی شود.

همچنین میزان دستمزد دستیاران برانکو ایوانکوویچ نیز مشخص شده که طبق مذاکرات صورت گرفته آنها ماهیانه حدود 5 تا 6 هزار دلار دریافت می کنند.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز