ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

در پرسپولیس جوانگرایی جواب می‌دهد


سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: مطمئن باشید جوانگرایی در پرسپولیس هم جواب می‌دهد.

خبرگزاری فارس: سایپا در لیگ چهاردهم با مجید جلالی نتایج خوبی گرفته و اکنون با 10 امتیاز در رده ششم جدول لیگ قرار دارد. آن هم در حالیکه بسیاری از تیم‌هایی که بیشتر از سایپا هزینه‌ کرده‌اند در رده‌‌ای پایین‌تر از نارنجی‌پوشان قرار دارند. مجید جلالی گفت و گویی با خبرگزاری فارس انجام داده که متن آن را در زیر می‌خوانید:

شرایط سایپا در لیگ چهاردهم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

سایپا در مسیر پیشرفت قرار دارد و ما روند صعودی خود را طی می‌کنیم و ان‌شاالله در هفته‌های آینده به شرایط بهتری هم خواهیم رسید، شاید سیر صعودی ما کمی ملایم باشد اما این سیر ادامه دارد.

ظاهراً 50 درصد از تیم ملی جوانان عضو تیم سایپا هستند؟

بله، 6 بازیکن ما در تیم ملی جوانان حضور دارند و من هر هفته سعی کرده‌ام یکی از بازیکنان جوان را در تیم بزرگسالان و در لیگ برتر بازی بدهم. اول فصل هم گفتم ما 14 بازیکن جوان داریم و 14 بازیکن بزرگسال که این بازیکنان جوان به مرور به تیم ما اضافه خواهند شد.

جدول لیگ برتر در پایان هفته هفتم چقدر واقعی است، زیرا اکنون تیم‌هایی که هزنیه بیشتری کرده‌اند پایین‌تر از ساپیا قرار دارند؟

یک ششم بازی‌ها گذشته است، خیلی زود است که در مورد تیم‌ها بخواهیم پیش‌بینی کنیم و سرنوشت تیم‌ها را نهایی بدانیم، تحولات لیگ بسیار پیچیده است اما تجربه نشان داده تیم‌هایی که ثبات بیشتری داشته باشند می‌توانند خودشان را احیا کنند و به مسابقات برگردند بنابراین مسئولان تیم‌هایی هم که در این 7 هفته خوب نتیجه نگرفته‌اند باید صبر داشته باشند و زود به فکر تغییر وتحول نباشند و مطمئن باشند که ثبات می‌تواند علاج کارشان باشد مخصوصاً تیم‌هایی مثل ذوب‌آهن که این شرایط را تجربه کرده‌اند حتی در پرسپولیس هم همین طور، باید فضای کار برای مربیان یک فضای اعتماد بخش باشد.

چرا جوانگرایی در سایپا جواب داده اما در پرسپولیس جواب نداده است؟

مطمئن باشید جوانگرایی در پرسپولیس هم جواب خواهد داد، زمان همه چیز را معلوم می‌کند باید به جوانان میدان داد و صبر و حوصله داشت و عجله نکرد.

خیلی ها استقلال را قهرمان زودهنگام لیگ می‌دانند، نظر شما در این مورد چیست؟

به این سئوال پاسخ دادم فقط یک ششم مسابقات گذشته و پیش‌بینی در مورد لیگ اکنون زود و ناشیانه است.

سرمربی تیم ملی بعد از همه جار و جنجال‌ها هنوز انتخاب نشده است، در این مورد چه نظری دارید؟

هیچ صحبتی ندارم ترجیح می‌دهم تمرکزم روی تیم خودم باشد مخصوصاً اینکه فضا برای صحبت کردن مناسب نیست.


ویدیو مرتبط :
جواب کری خوانی های پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیانیه تندباشگاه استقلال در جواب به سرپرست پرسپولیس: آقای شیرینی دارید می‌آیید یا می‌روید؟



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

در جواب به سرپرست پرسپولیس

باشگاه استقلال: آقای شیرینی دارید می‌آیید یا می‌روید؟/ از چه چیزی ناراحت هستید؟

باشگاه استقلال به صحبت‌های سرپرست پرسپولیس واکنش نشان داد.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با (ایسنا)، در واکنش به اظهارات سرپرست پرسپولیس درباره صحبت‌های امیر قلعه‌نویی گفت: من نیم ساعت است که صحبت‌های قلعه‌نویی را بالا و پایین می‌کنم و چیز بدی در آن نمی‌بینم. نمی‌دانم شیرینی به کجای این مصاحبه معترض شده است. قلعه‌نویی گفته که رویانیان یکی از بهترین مدیران تاریخ باشگاه پرسپولیس بوده و یک مدیر ارزشی و اخلاقی است. آن وقت آقای شیرینی به این صحبت‌ها معترض شده و گفته که قلعه‌نویی به مسئله بازوبند در استقلال برسد!

وی ادامه داد: من می‌خواهم از شیرینی بپرسم شما دارید می‌آیید یا دارید می‌روید؟ تکلیف‌تان با خودتان مشخص نیست. ما اصلا نمی‌دانیم قصه چیست. ایشان یا با صحبت قلعه‌نویی که گفته است رویانیان بهترین مدیر تاریخ این باشگاه است مشکل دارد و مدیر خودشان را قبول ندارد یا اینکه اصلا معنی مصاحبه قلعه‌نویی را متوجه نشده است.

سررشته‌داری گفت: وقتی کارشناسان می‌گویند باید از داخل ورزش افراد را برای مسئولیت‌ها انتخاب کنید، در همین مواقع معنی خودش را نشان می‌دهد. وقتی مربی ما با ادبیات خیلی خوب از مدیرعامل پرسپولیس تعریف می‌کند حداقلش این است که آن‌ها هم بگویند آقای قلعه‌نویی شما هم مربی خوبی هستید و به ما لطف دارید. نه اینکه ناگهان عنوان کنند بهتر است به حاشیه‌های تیم خودتان برسید. ما هنوز متوجه نشده‌ایم شیرینی از چه چیزی ناراحت است.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال با اشاره به در پیش بودن داربی به ایسنا گفت: خواهش می‌کنم حرمت‌ها را حفظ کنید. اول مصاحبه را دقیق بخوانید و بعد اظهار نظر کنید. من هم از همه مخاطبان می‌خواهم که باز هم مصاحبه قلعه‌نویی را بخوانند و ما را در فهمیدن این نکته که شیرینی از کجای این مصاحبه ناراحت شده یاری کنند. حالا که نزدیک داربی هستیم دوستان کمی مراعات کنند و حساسیت‌های این بازی را درک کنند./ایسنا