ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

در سایت FIVB صربستان قهرمان شد! +عکس


فدراسیون جهانی والیبال در یکی از گزارش‌های خود تیم ملی صربستان را به عنوان قهرمان لیگ جهانی ۲۰۱۴ اعلام کرد.

تسنیم: فدراسیون جهانی والیبال در یکی از گزارش‌های خود تیم ملی صربستان را به عنوان قهرمان لیگ جهانی ۲۰۱۴ اعلام کرد.

فدراسیون جهانی والیبال پس از پایان لیگ جهانی والیبال که با قهرمانی تیم ملی آمریکا تمام شد در یکی از گزارش‌های خود، تیم ملی صربستان را قهرمان لیگ جهانی اعلام کرد.

اشتباه سایت FIVB در اعلام نام قهرمان لیگ جهانی + عکس

در سری گزارش‌هایی که به عنوان «روایت آمار» از طرف فدراسیون جهانی بر روی خروجی سایت این فدراسیون می‌رود، روز گذشته مطلبی با تیتر «آمریکا به باشگاه چند قهرمانی‌های لیگ جهانی پیوست؛ دومین مدال طلای برنز متوالی ایتالیا» منتشر شد. در ابتدای این مطلب که به آمار روز پنجم مرحله نهایی لیگ جهانی اشاره کرده، آمده است: «صربستان» برای دومین بار بعد از سال 2008 به مقام قهرمانی لیگ جهانی رسید. آنها سال 2008 «صربستان» را شکست دادند و قهرمان شدند.

این در حالی است که تیم ملی آمریکا با شکست دادن صربستان در سال 2008 قهرمان لیگ جهانی شد.


ویدیو مرتبط :
عکس هائی بسیار دیدنی از نیروهای ارتش قدرتمند صربستان HD

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیح سایت استقلال در باره عکس فتوشاپی



 

 

 

توضیح سایت استقلال در باره عکس فتوشاپی

 

با گذشت 2 هفته از داربی پایتخت، حواث روی داده در آن بازی هنوز محل مناقشه است و عکس صحنه گل مردود پرسپولیس همچنان خبرساز است!

سایت رسمی باشگاه استقلال درباره عکس صحنه گل پرسپولیس در دربی که در روزنامه استقلال جوان چاپ شده بود، توضیحاتی ارائه کرد: "هرچند در برنامه اخیر 90، دکتر فتح‌اله‌زاده مدیریت باشگاه استقلال توضیحات کاملی را پیرامون شبه عده‌ای مبنی بر فتوشاپی بودن عکس صفحه نخست روزنامه استقلال جوان داد ولیکن ظاهرا این مساله تبدیل به استفاده ابزاری برای برخی از عزیزان شده است. اولاً همچنان ثابت نشده است که عکس مورد نظر فتوشاپی بوده است یا خیر! ثانیاً اگر هم چنین موردی اثبات شود،‌این مساله ارتباطی به روزنامه استقلال جوان و باشگاه استقلال ندارد چرا که این عکس برگرفته شده از دو سایت رسمی کشور است و باشگاه استقلال و روزنامه استقلال جوان در آن دخل و تصرفی نداشته‌اند.

در ضمن علی دایی مورد احترام باشگاه استقلال است ولی نباید فراموش کرد ایشان نیز با لحاظ اشتباهات داوری قهرمان ایران شدند و اشتباهات داوری جزء لاینفک فوتبال است ضمن آنکه در سال جاری هرگز اشتباهات داوری به سود استقلال نبوده و اگر هم مساله‌ای بوده مورد اجماع کلیه کارشناسان داوری نبوده است".