ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

در رختکن پرسپولیس بین نوروزی و سوشا چه بحثی شد؟



اخبار,اخبار ورزشی,سوشا مکانی

مکانی پس از شکست مقابل ذوب آهن، رفتار جالبی نداشت.

خبرورزشی نوشت: سوشا مکانی پس از بازی پرسپولیس و ذوب آهن بسیار عصبانی شد و با خبرنگار 90 درگیری لفظی پیدا کرد. در همان لحظات شایعه شد که در رختکن قرمزها اتفاقی افتاده که مکانی تا این حد عصبی است. خوردبین سرپرست تیم هم سریعا در واکنش به شایعات گفت: «در رختکن اتفاقی بین هادی نوروزی و سوشا مکانی نیفتاد!»

 

کلید باز کردن معما اتفاقا همین بود. طبق خبرهای تازه، نوروزی کاپیتان پرسپولیس در رختکن با سوشا در مورد گل اولی که پرسپولیس خورد، جر و بحث کرد و باعث شد دروازه بان قرمز ها با عصبانیت رختکن را زودتر از سایر بازیکنان ترک کند. گویا سوشا فکر می کرد اگر ذوبی ها بخواهند دروازه اش را باز کنند فقط از روی زمین این کار را انجام می دهند و به همین دلیل همه کاسه کوزه ها را سر گزارشگر 90 شکست!

  اخبار ورزشی  - خبرورزشی


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // از اشکهای سوشا تا ایفای نقش کاپیتان هانی نوروزی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عذرخواهی علی کریمی در رختکن پرسپولیس



 

 

علی کریمی , پرسپولیس , فوتبال

 

نکته جالب اینجاست که گلزن ایرلندی پرسپولیس علاقه ای ویژه به علی کریمی دارد و می گوید او یک جنتلمن واقعی است و شیفته ی حرکاتش در زمین مسابقه هستم.

خبرآنلاین - علی کریمی باری دیگر ارزش های خارج از فوتبالش را به رخ کشید.

علی کریمی صبح اول وقت بعد از دربی راهی بهشت زهرا شد تا به نمایندگی از همه بازیکنان پرسپولیس در مراسم بزرگداشت عمو محراب حاضر باشد. کریمی که دیروز در بازی دربی بعد از اشتباهش برای دقایقی از جریان بازی خارج شده بود ، در نیمه دوم به یکباره جانی دوباره گرفت و به بازی تیمش ریتم داد.

بعد از بازی هم او یکی از شادترین های پرسپولیس بود. در رختکن اولین بازیکنی بود که خودش را به ایمون زاید رساند و در آغوشش فشرد. در زمانی که ایمون برای مصاحبه به کنفرانس مطبوعاتی رفته بود ، کریمی در جمع هم تیمی هایش برای حرف هایی که قبل از این درباره زاید زده عذرخواهی کرد:« درباره اش اشتباه کردم. می گفتم خوب بازی نمی کند اما امروز این پسر ستاره بود. نوش جونش  ، گل های قشنگی زد و برای همین تشکر کردم ، واقعا مبارکش باشه.»

نکته جالب اینجاست که گلزن ایرلندی پرسپولیس علاقه ای ویژه به علی کریمی دارد و می گوید او یک جنتلمن واقعی است و شیفته ی حرکاتش در زمین مسابقه هستم.