ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

در آمریکا سهمیه کامل را می‌گیریم


رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با حضور در شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان برنامه های خود را برای کسب سهمیه و مدال آوری در المپیک ریو به وزیر و معاونانش ارائه کرد.

خبرگزاری ایسنا: علی مرادی در پنجاه و پنجمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان گفت: چهارماه تا مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در آمریکا فاصله داریم و امیدوارم با قرار گرفتن بر یکی از سکوهای اول تا پنجم جهان بتوانیم شش سهمیه کامل المپیک آینده را به دست بیاوریم.

مرادی افزود: روسیه، چین، لهستان، قزاقستان و ازبکستان حریفان جدی ایران در مسابقات جهانی آمریکا و انتخابی المپیک خواهند بود.

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: شرایط کلی تیم خوب است، ولی نیازمند حمایت مالی به ویژه از طرف کمیته ملی المپیک هستیم.

پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان همچنین نوشت: در این نشست دکتر گودرزی با تشکر از تلاش های رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: خوشبختانه فضای آرامی بر وزنه برداری حاکم شده و آقای مرادی همگرائی نسبتاً خوبی بین اهالی وزنه برداری ایجاد کرده است.

وزیر ورزش افزود: امیدوارم با استفاده از اعتبارات ویژه‌ای که وزارت ورزش و جوانان برای رشته‌های المپیکی در نظر گرفته است با برنامه و اردوهای منسجم و مناسب امیدهای کسب مدال در این رشته برای المپیک آینده افزایش پیدا کند.


ویدیو مرتبط :
گیریم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرگوسن: با اعتماد به نفس کامل مقابل چلسی قرار می گیریم



 

فرگوسن: با اعتماد به نفس کامل مقابل چلسی قرار می گیریم

 

سر الکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد، تاکید کرد که تیمش با اعتماد به نفس کامل در دیدار فردا مقابل چلسی قرار خواهد گرفت. این در حالی است که شیاطین سرخ آخرین بار درسال 2002 در استمفورد بریج به پیروزی دست پیدا کردند.

یونایتدها در سه دیدار از پنج بازی اخیرشان در خانه آبی ها شکست خورده اند اما اوج گیری دوباره شیاطین سرخ در هفته های اخیر با نتایج ضعیف چلسی همراه شده و این مسئله شانس نتیجه گیری آنها را افزایش داده است.

در حالی که شاگردان آنچلوتی در شش دیدار اخیرشان تنها یک پیروزی به دست آورده اند، یونایتدها همچنان تنها تیم بدون شکست لیگ برتر هستند و هفته گذشته نیز آرسنال را 1-0 شکست دادند.

فرگوسن مطمئن است که تیمش می تواند در این دیدار به پیروزی برسد و اختلاف با چلسی را به 6 امتیاز برساند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" این دیدار برای ما دیدار بزرگی است. نتایج ما در هشت سال اخیر در این ورزشگاه بسیار ضعیف بوده و تنها چند تساوی در خانه آنها به دست آورده ایم. رکوردما تا پیش از آن بسیار خوب بوده و احتمالا ما بهترین نتایج را در استمفورد بریج به دست می آوردیم.

شکست دادن آنها در خانه شان بسیار دشوار است و این چیزی است که از نتایج خانگی آنها می توان متوجه شد. اما ما با اعتماد به نفس کامل پای به این دیدار خواهیم گذاشت.

ما با آمادگی بالایی مقابل آنها قرار می گیریم و می خواهیم پیروزی شویم