ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درگیری هواداران شاهین، تمرین این تیم را به تعطیلی كشاند



اولین تمرین شاهین بوشهر پس از تساوی با تیم بحران زده استیل آذین تهران منجر به درگیری میان تماشاگران این تیم و تعطیلی تمرین شاهینی ها شد.

 

عملكرد سوال برانگیز شاهین بوشهر در بازی روز گذشته و تبدیل بازی برده به تساوی آن هم در دقیقه 85 مقابل تیم استیل آذین که در دوبازی خود ده گل دریافت كرده بود، برای هواداران این تیم گران تمام شد و آنها در پایان بازی خواستار کناره گیری حمید استیلی شدند.

اما اولین تمرین شاهینی ها به دلیل اعتراض برخی از هواداران تیم و درگیری میان آنها نیمه کاره رها شد.

برپایه این گزارش، تمرین شاهین بعد از ظهر سه شنبه در ورزشگاه این تیم برگزار شد كه هوادران شاهین ابتدا به شدت به کادرفنی و بازیکنان اعتراض کردند اما تعدادی از افرادی كه روی سكوها بودند، اعتراض های تندی نسبت به کادرفنی داشتند كه این موضوع باعث درگیری بین هوادارن شده و در نهایت بازیکنان فقط به دویدن اکتفا كرده و تمرینات شاهین تعطیل شد.

گفتنی است شاهین بوشهر پس از تساوی خانگی مقابل استیل آذین، با 13 امتیاز در رده چهاردهم جدول لیگ برتر قرار گرفته است.../خلیج فارس


ویدیو مرتبط :
هواداران تیم شاهین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک کشته و ۶ زخمی در درگیری بین هواداران دو تیم فوتبال در پاراگوئه



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,پاراگوئه

درگیری بین طرفداران دو تیم فوتبال «سررو پورتنیو» و «المپیا» در پاراگوئه 1 کشته و 6 زخمی بر جای گذاشته است.

به گزارش فارس در آمریکای لاتین به نقل از «ال‌سول»، طبق گزارش‌های دریافتی روز گذشته درگیری طرفداران دو تیم فوتبال محبوب پاراگوئه‌ای به نام‌های «سررو پورتنیو» و «المپیا» 1 کشته و 6 زخمی بر جای گذاشت علاوه بر این 54 نفر نیز به اتهام ارتکاب به اقدامات خشونت آمیز دستگیر شدند.

گزارش‌های دریافتی حاکی از آن است که قربانی این درگیری جوانی 18 ساله بود که به ضرب گلوله طرفداران تیم رقیب کشته شد؛ وی روز گذشته برای تماشای بازی فوتبال بین دو تیم «سررو پورتنیو» و «المپیا» به ورزشگاه «مدافعین چاکو» واقع در «آسونسیون» (پایتخت پاراگوئه) رفته بود که در جریان درگیری بین طرفداران دو تیم جان خود را از دست داد.

رویارویی این دو تیم بسیار محبوب در پاراگوئه با نتیجه 1 بر صفر به نفع تیم «سررو» به پایان رسید.

طبق گزارش‌های پلیس پاراگوئه در جریان این درگیری یک پسر جوان 25 ساله طرفدار تیم «المپیا» نیز به شدت زخمی و راهی بیمارستان شد.

در درگیری‌های خیابانی طرفداران دو تیم نیز 4 نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به شدت زخمی شدند.

پلیس پاراگوئه پس از حضور در محل درگیری موفق به دستگیری بیش از 100 جوان پاراگوئه‌ای طرفدار دو تیم فوتبال این کشور شد؛ دادستانی پاراگوئه اتهام 54 نفر از اغتشاش‌گران را تشویش صلح عمومی در کشور عنوان کرده است.

 

اخبار ورزشی - فارس