ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درگیری مارادونا با هواداران آلمان



 

 

درگیری مارادونا با هواداران آلمان

 

درگیری مارادونا با هواداران آلمان

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین با چند هوادار آلمانی درگیر شد.

رفتار بسیار زشت مارادونا با هواداران آلمان بار دیگر بر حاشیه‌های غیر حرفه‌ای این مرد خبرساز افزود.
مارادونا که سابقه بسیار طولانی در رفتارهای غیر حرفه‌ای با مردم و خبرنگاران دارد، پس از شکست تحقیرآمیز تیمش برابر آلمان و پس از آنکه چند هوادار آلمانی از وی خواستند با آنها عکس بگیرد نسبت به آنها فحاشی کرد و اگر افسر خبری آرژانتین نبود امکان داشت با آنها درگیری فیزیکی داشته باشد.
مارادونا هرگز تصور نمی‌کرد جام نوزدهم اینگونه برایش تمام شود و به احتمال فراوان ناگفته‌های بسیاری را همچنان در دل نگه خواهد داشت تا وقتش برسد.
به این ترتیب روند توهین وی به پله، پلاتینی، بلاتر، خبرنگاران و مردم بدون آنکه پاسخی از سوی آنها داشته باشد ناگهان نیمه کاره ماند و او باید با مردانش به آرژانتین بازگردد، مردانی که بی صبرانه در انتظار آغاز بازی‌های باشگاهی و شمردن پول‌های نجومی خود هستند.

 


ویدیو مرتبط :
درگیری مارادونا و نامزدش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری هواداران شاهین، تمرین این تیم را به تعطیلی كشاند



اولین تمرین شاهین بوشهر پس از تساوی با تیم بحران زده استیل آذین تهران منجر به درگیری میان تماشاگران این تیم و تعطیلی تمرین شاهینی ها شد.

 

عملكرد سوال برانگیز شاهین بوشهر در بازی روز گذشته و تبدیل بازی برده به تساوی آن هم در دقیقه 85 مقابل تیم استیل آذین که در دوبازی خود ده گل دریافت كرده بود، برای هواداران این تیم گران تمام شد و آنها در پایان بازی خواستار کناره گیری حمید استیلی شدند.

اما اولین تمرین شاهینی ها به دلیل اعتراض برخی از هواداران تیم و درگیری میان آنها نیمه کاره رها شد.

برپایه این گزارش، تمرین شاهین بعد از ظهر سه شنبه در ورزشگاه این تیم برگزار شد كه هوادران شاهین ابتدا به شدت به کادرفنی و بازیکنان اعتراض کردند اما تعدادی از افرادی كه روی سكوها بودند، اعتراض های تندی نسبت به کادرفنی داشتند كه این موضوع باعث درگیری بین هوادارن شده و در نهایت بازیکنان فقط به دویدن اکتفا كرده و تمرینات شاهین تعطیل شد.

گفتنی است شاهین بوشهر پس از تساوی خانگی مقابل استیل آذین، با 13 امتیاز در رده چهاردهم جدول لیگ برتر قرار گرفته است.../خلیج فارس