ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درگیری لفظی معروف و ورمیلیو


در حاشیه دیدار والیبال پیکان و شهرداری ارومیه سعید معروف با ورمیلیو پاسور حریف درگیری لفظی پیدا کرد.

خبرگزاری فارس: در ست چهارم سعید معروف کاپیتان شهرداری ارومیه به امیر برزگری گفت به جای حامد تاروردی وارد میدان شود. با وجود اینکه جهانگیر سیدعباسی سرمربی این تیم به برزگری گفت روی نیمکت بنشیند، این بازیکن به حرف معروف گوش کرد و تعویض طبق خواسته کاپیتان شهرداری انجام شد و به نوعی دستور سرمربی این تیم وتو شد.

در ست چهارم و زمانی که بازی 22 بر 17 به سود پیکان بود سعید معروف و والری ورمیلیو پاسورهای دو تیم وارد درگیری لفظی شدند. معروف در این صحنه وارد زمین حریف شد و داور نیز وی را با کارت قرمز جریمه کرد تا نتیجه 23 بر 17 شود.


ویدیو مرتبط :
درگیری لفظی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی كریمی درگیری لفظی با پروین را تكذیب نكرد



 

 

علی كریمی درگیری لفظی با پروین را تكذیب نكرد

 

علی كریمی گفت: با این برد شرایط ما بهتر شد و باید بازی به بازی بهتر شویم.

كاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من بازی در نیمه اول با وجود دوندگی زیادی كه تیم فجر داشت اما موقعیت گلی برای آن‌ها نداشت. در نیمه دوم بعد از گلی كه ما زدیم، فجر فشار آورد اما ما بازی را كنترل كردیم.

او از میزبانی تیم فجر هم تشكر كرد و گفت: شرایط میزبانی بسیار خوب بود.

كریمی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا كه آیا در سفر به شیراز با پروین درگیری لفظی داشته یا اختلاف پیدا كرده است؟ گفت: پروین عضو هیات مدیره است. احترام او برای من واجب است و من به عنوان بازیكن وظیفه دارم در خدمت تیم باشم.

وی در پایان از نور ورزشگاه ابراز نارضایتی كرد.

شنیده‌ها حاكی است صبح امروز درگیری لفظی بین كریمی و پروین به وجود آمده است.