ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درگیری لفظی صادقی و قلعه‌نویی / مدافع آبی‌ها کتک خورد! / علت درگیری مشخص شد



اخبار,درگیری لفظی صادقی و قلعه‌نویی


اخبار ورزشی - پس از دیدار با سایپا رخ داد؛
برخورد عجیب سرمربی استقلال با صادقی/ مدافع آبی‌ها کتک خورد!

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان دیدار برابر سایپا برخورد تند و عجیبی با مدافع مصدوم این تیم داشت. این برخورد از سوی یکی از نزدیکان امیر قلعه نویی شدت بیشتری داشت و منجر به کتک خوردن امیرحسین صادقی شد. وی پس از این برخورد اعلام کرد از استقلال خداحافظی خواهد کرد!

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که امیرحسین صادقی در پایان دیدار استقلال برابر سایپا قصد رفتن به رختکن آبی پوشان را داشت ابتدا نزد امیر قلعه نویی رفت اما سرمربی استقلال برخورد غیر منتظره ای با مدافع مصدوم تیم خود داشت و او را نپذیرفت و از خود دور کرد.

صادقی که از این برخورد شوکه و ناراحت شده بود به امیر قلعه نویی گفت: خداحافظ؛ من از استقلال رفتم.

مدافع استقلال پس از این اتفاق قصد خروج از ورزشگاه را داشت که به یکباره از سوی دو نفر مورد حمله قرار گرفت و کتک خورد تا جایی که پیشانی او متورم شد. در این هنگام نیروی انتظامی که شاهد ماجرا بود فرد ضارب را دستگیر کرد. گفته می شود این فرد یکی از نزدیکان امیر قلعه نویی است.

امیرحسین صادقی به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل تاکنون فرصت بازی برای استقلال را پیدا نکرده و این بازی را هم از روی سکوها تماشا کرد.

 

---------------------------

 

ماجرای درگیری صادقی و قلعه‌نویی مشخص شد

در پایان بازی استقلال و سایپا امیر قلعه‌نویی به امیرحسین صادقی مدافع مصدوم این تیم اعتراض کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، استقلال در هفته چهارم لیگ برتر موفق شد با نتیجه 3 بر 2 مقابل سایپا به پیروزی برسد. در پایان این دیدار بین امیر قلعه‌نویی و امیرحسین صادقی بحث و جدل لفظی صورت گرفت.

ماجرای این درگیری این بوده که صادقی برای تبریک پیروزی از روی سکوها پائین می‌رود و با امیرقلعه‌نویی روبرو می‌شود او که به قلعه‌نویی تبریک می‌گوید سرمربی استقلال به نشانه اعتراض به صادقی می‌گوید ای کاش اعلام می‌کرده مصدوم است و اینطور دست باشگاه را در هفته‌های ابتدایی در حنا نمی‌گذاشته است. همین مسئله باعث بحث کوچکی بین این دو نفر شد.

امیرحسین صادقی به دلیل مصدومیتی که دارد حدود 6 هفته از میادین دور است و تا کنون نتوانسته برای استقلال به میدان برود.
اخبار ورزشی - مهر، فارس

 


ویدیو مرتبط :
درگیری لفظی در کنفرانس خبری قلعه نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش صادقی به درگیری لفظی با قلعه نویی و کتک کاری با آشنایان سرمربی



اخبار,اخبارورزشی,صادقی

 

 اخبار ورزشی - صادقی: نگفتم «خداحافظ استقلال»

مدافع استقلال می گوید اظهارات رد و بدل شده‌اش قلعه نویی نوعی بحث درون خانوادگی بوده و هیچ گاه برای استقلال حاشیه ایجاد نمی‌کند. او همچنین شایعه جدایی‌اش از استقلال را تکذیب می‌کند.

امیرحسین صادقی درباره اتفاقاتی که برایش پس از دیدار برابر سایپا رخ داده است، اظهار کرد: پس از پایان این دیدار برای تبریک این پیروزی به سمت آقای قلعه‌نویی رفتم اما دیدم که ایشان به دلیل بالای فشار بازی کمی عصبی و ناراحت است. ایشان وقتی مرا دید کمی با من صحبت کرد و البته شاید برخی از صحبت‌هایشان کمی تند بوده باشد اما من هم تلاش داشتم وضعیتم را برایش توضیح دهم. با توجه به رابطه‌ام با آقای قلعه‌نویی و شناختی که از او دارم هیچ وقت از انتقاداتش ناراحت نشدم.

به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: اعتقاد آقای قلعه‌نویی این بود که من باید هر چه زودتر درباره وضعیتم اطلاع می‌دادم. البته من در ابتدای فصل به کادر فنی استقلال گفته بودم که می‌توانم عمل نکنم و آن را به تاخیر بیاندازم اما تاکید کادر فنی بر این بود که من عمل شوم. البته این نکته را هم باید بگویم که قبل از امضای قرارداد لزوم عمل کردن من قطعی نبود و پس از برگشت تیم از ترکیه نظر کادر پزشکی روی عمل کردن من شد.

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که ماجرای درگیری‌اش با یکی از حاضران در ورزشگاه چه بوده است؟ گفت: یکی از افرادی که در سکوها نشسته بود و من اصلا او را نمی‌شناختم بعد از صحبت‌های من و آقای قلعه‌نویی فکر کرد من به ایشان توهینی کرده‌ام و به همین دلیل تلاش کرد با سر و صدا درست کردن عکس العملی نشان دهد. شاید این تماشاگر نمی‌دانسته که من به عنوان یکی از قدیمی‌های استقلال هیچ وقت این اجازه را نمی‌دهم که حواشی به اردوی تیمم وارد شود.

وی ادامه داد: بعد از بازی هم من با آقای قلعه‌نویی تماس گرفتم تا ماجرا را برایشان توضیح دهم. طبیعی است که آقای قلعه‌نویی از من ناراحت شوند. ایشان روی من برای خط دفاع حساب کرده و البته بحث‌های درون خانوادگی چیزی است که در هر تیمی وجود دارد و نباید به آنها زیاد پرداخت. در خود ورزشگاه آزادی هم قلعه‌نویی نظراتش را به من گفت و من تلاش کردم برای او توضیحاتی ارائه دهم. همه این را بدانند که من هیچ مشکلی با قلعه‌نویی ندارم و اتفاقات دیشب یک بحث درون خانوادگی بود. من به خود آقای قلعه‌نویی گفتم که از شنبه در خدمت استقلال هستم و امیدوارم بتوانم سریع‌تر به شرایط بازی برسم.

امیرحسین صادقی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد پس از بازی استقلال و سایپا او گفته است «خداحافظ استقلال» افزود: نه. من اصلا چنین حرفی نزده‌ام.

اخبار ورزشی - ایسنا