ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درگیری لفظی دوست صمیمی پروین و رئیس هیئت فوتبال تهران



 

در سایت AFC ایران در رده دوم گروه پنجم پس از قطر قرار دارد! به همراه سند

 

در درگیری دوست نزدیک علی پروین و شیرازی الفاظی رد و بدل شد که شنیدن آن شرم آور بود.

به گزارش جام نیوز به نقل از سایت گل، بازی پیشکسوتان ایران و لهستان یک اتفاق حاشیه‌ای تلخ هم داشت و آن درگیری لفظی سعید ترابی دوست نزدیک و سخنگوی غیررسمی علی پروین با شیرازی رئیس هیئت فوتبال تهران بود.

ظاهراً شیرازی درباره علت حضور ترابی در رختکن تیم پیشکسوتان سؤال کرده بود که این مسأله با واکنش بسیار تند ترابی مواجه شد و دیگران شیرازی را از مهلکه دور کردند. در این درگیری لفظی کلماتی به گوش رسید که زیبنده هیچ یک از طرفین نبود.


ویدیو مرتبط :
درگیری لفظی نادر قاضی پور با رئیس مجلس!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شیرازی رئیس هیئت فوتبال تهران ماند


رئیس جدید هیئت فوتبال استان تهران انتخاب شد.

خبرگزاری تسنیم: انتخابات هیئت فوتبال استان تهران امروز (یک‌‌شنبه) برگزار شد که بر اساس رای‌گیری صورت گرفته، حبیب‌الله شیرازی با 47 رای از 49 رای ماخوذه بار دیگر به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان تهران انتخاب شد.

در این انتخابات 7 نامزد حضور داشتند که 4 نفر شرکت نکردند و دو نفر هم انصراف دادند تا شیرازی تنها نامزد این انتخابات باشد.

این در حالی است که پیش از برگزاری این انتخابات حرف و حدیث‌های زیادی درباره چینش اعضا برای رای دادن به شیرازی از سوی برخی افراد مطرح شده بود.