ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درگیری فیزیکی جاسم کرار با یک خبرنگار


جاسم کرار قبل از آغاز تمرین استقلال با یک خبرنگار درگیری فیزیکی پیدا کرد.

خبرگزاری فارس: جاسم کرار قبل از آغاز تمرین استقلال با یک خبرنگار درگیری فیزیکی پیدا کرد.

درحالی که تمرین امروز تیم استقلال برگزار نشده بود، جاسم کرار هافبک عراقی آبی‌پوشان به علت انتشار مصاحبه توسط یکی از خبرنگاران در یکی از رسانه‌ها از او به شدت ناراحت شد و درحالی که میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال نیز در جریان این درگیری حضور داشت و صحنه را مشاهده می‌کرد، کرار یقه پیراهن آن خبرنگار را گرفت و با او درگیری فیزیکی پیدا کرد.

وی درحالی که بسیار عصبانی به نظر می‌رسید ضمن ناراحتی از اتفاقی که افتاده بود، خبرنگار مربوط را به داخل خودرواش کشید و در این بین تعدادی از هواداران استقلال هافبک عراقی آبی‌پوشان را جدا کردند.

جاسم کرار از این که مصاحبه‌اش در یکی از رسانه‌ها چاپ شده بود ناراحت بود.


ویدیو مرتبط :
درگیری فیزیکی با خبرنگار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری فیزیکی بازیکن پرسپولیس با یک خبرنگار!



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال پرسپولیس

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پایان تمرین امروز تیمش با یکی از خبرنگاران به زد و خورد پرداخت!

پس از پایان تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس میان یکی از بازیکنان این تیم و یکی از خبرنگاران رسانه گروهی درگیری فیزیکی رخ داد.

افشین اسماعیل‌زاده هافبک تیم پرسپولیس در پایان تمرین امروز با خبرنگار یکی از رسانه‌های گروهی به زد و خورد پرداخت که اگر دخالت سایر خبرنگاران و لیدرهای تیم فوتبال پرسپولیس نبود کار به جاهای باریک‌تر می‌کشید.

اسماعیل‌زاده و این خبرنگار از چندی پیش اختلافاتی با یکدیگر داشتند که بعد از رودررو شدن این دو نفر در پایان تمرین امروز میان آنها درگیری رخ داد.
اخبار ورزشی - فارس