ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درگیری دوباره جباری و قلعه نویی



درگیری دوباره جباری و قلعه نویی

جباری با امیر قلعه نویی دچار مشکل شده است و این در حالی است که سرمربی آبی ها اعلام کرده است در صورتی که جلسه ای با وی برگزار کند و پس از آن و مطرح کردن شروط خاصی به نتیجه قطعی برسد، مشکلی برای همکاری با وی ندارد و به همین دلیل تمایل خود را برای این اتفاق اعلام و نشان داده است.

اما این در حالی است که جباری هنوز در این خصوص ابراز تمایل نکرده است و حتی اعلام شده وی تمایل زیادی به همکاری با تیم امیر قلعه نویی ندارد و اگر پیشنهاد عربی دریافت کند، قطعاً شرایط حضور وی خارج از ایران را مورد بررسی قرار می دهد و ترجیح می دهد که در کشورهای عربی حضور یابد و تجربه یک فصل در لیگ های عربی را بدست بیاورد اما با امیر قلعه نویی همکاری نداشته باشد.

شایان ذکر است، از طرف امیر قلعه نویی که برای پست جباری بازیکن خاصی را در نظر گرفته است، در نظر دارد که در صورت جدایی قطعی جباری به حضور ایمان مبعلی فکر کند،  البته مذاکراتی با این بازیکن انجام شده است اما هنوز مذاکرات جدی نیست زیرا مسئولان و سرمربی استقلال منتظر مشخص شدن وضعیت جباری هستند تا پس از آن تصمیم گیری کنند.

گفتنی است، انتقاد کی روش از شرایط به وجود آمده در خصوص بازی کردن جباری باعث شده است که این بازیکن برای آینده فوتبال خود حساس تر شود به همین دلیل در اردوی تیم ملی نیز اعلام کرده است که برای فصل آینده خود بزودی تصمیم گیری نمی کند و منتظر است تا بررسی های لازم را انجام دهد./انتخاب


ویدیو مرتبط :
گل جباری به قلعه نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات درگیری جباری و قلعه نویی در تونل ورزشگاه یادگار امام



 

 

 

استقلال , تراکتورسازی

 

 

هافبک تیم استقلال در پاسخ به حرف های تند سرمربی سابق خود گفت: «ما نان بازویمان را می خوریم!»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، درگیری شماره 8 های امروز و دیروز آبی مساله جدیدی نیست. داستان از همان روزی آغاز شد که مجتبی جباری در آغاز فصل 85-84 از ابومسلم راه پایتخت را پیش گرفت و به همراه دایی خود به ساختمان قدیمی باشگاه استقلال در خیابان فلسطین رفت و به تیمی پیوست که دوران حضور موفقی را در تیم های جوانان و امید آن سپری کرده بود.

قرارداد جباری با استقلال با دردسرهای فراوان به امضا رسید، او برای خود در تفاهم نامه اش تبصره و بندهای فراوانی خواستار شد و از همان زمان زمزمه های کنتاکت میان جباری با سرمربی وقت استقلال بر سر زبان ها افتاد.

او اما از همان سال درخشش را آغاز کرد و وقتی در روز اول اردیبهشت 85، قهرمانی لیگ برتر را در کنار هم تیمی هایش جشن گرفت، تولد یک هافبک بزرگ در فوتبال ایران با قابلیت های فراتر از آسیا را نوید داد، هر چند کمی بعدتر با توجه به یک مصدومیت نا به هنگام فرصت عالی حضور در جام جهانی 2006 را از دست داد.

قلعه نویی از استقلال رفت و جباری همچنان مصدوم بود اما این دو بار دیگر در واپسین روزهای بهار 87 به هم رسیدند و یک جام دیگر را در کنار هم فتح کردند. جام حذفی و بازی فینال مقابل پگاه گیلان. همان مسابقه ای که مصادف شد با درگذشت پدر مجتبی و او لباس قهرمانی را ساعتی بعد با رخت عزا عوض کرد.

او اما ماه ها بعد برگشت. در مرور روزهای گذشته به شبی می رسیم که استقلال در عربستان به الاتحاد باخت. جباری باید تعویض می شد و وقتی آرش برهانی به کناره زمین رفت تا به جایش به زمین برود، حرکت عجیبی از شماره 8 جدید استقلال سر زد که باعث شد شماره 8 دیروز که حالا سرمربی استقلال شده بود، او را تا مدت ها از تمرین با استقلال محروم کند.

این مصادف شد با یک مصاحبه جنجالی از سوی جباری تا کینه ها بیشتر و بیشتر هم بشود.

استقلال آن فصل در یک بازی هیجان انگیز در مشهد در روز 6 اردیبهشت 88 قهرمان لیگ برتر شد اما در تصاویر قهرمانی این بار خبری از مجتبی جباری نبود. قلعه نویی دوباره از استقلال رفت اما باز هم جباری ماند و البته در این مدت مصدومیت های دیگری را هم تجربه کرد.

طرفین سعی می کردند پس از آن روز کمتر اختلافات را علنی کنند و حتی در برخی رویارویی ها در مقابل فلاش دوربین ها هم عکس های یادگاری گرفتند اما 9 بهمن 90، روزی بود که دوباره اختلافات رخ نمود و امیر و مجتبی را مقابل هم قرار داد.

پایان نیمه اول بازی تراکتور با استقلال بود که امیر قلعه نویی به شدت نسبت به عملکرد داور بازی و اتقاقات رخ داده در وقت نخست گلایه داشت و در حالی که به سمت رختکن تیمش می رفت با صدای بلند گلایه می کرد.

او در بخشی از حرف هایش گفت که برخی برای قهرمانی استقلال و ناکامی تراکتور تلاش می کنند که در اینجا بود که مجتبی جباری از پشت خودش را رساند و طوری که کادر فنی تراکتور و مربی سابقش متوجه شوند گفت که ما عادت داریم نان بازویمان را بخوریم.

و این آغاز درگیری لفظی شدید طرفین بود. قلعه نویی که بر آشفته بود و انتظار مداخله جباری در حرف هایی که او داشت با کادرش می زد را نداشت به تندی پاسخ او را داد و کاپیتان استقلال هم فریاد زد: خودتی!

در این میان همه درگیری ها در شرایطی رخ داد که پرویز مظلومی و منصور پورحیدری در متن ماجرا حضور نداشتند و به رختکن رفته بودند اما ستار همدانی و بهتاش فریبا شاهد اتفاقات بودند و اولی در حمایت از قلعه نویی و دومی در آرام کردن جباری کوشیدند.

گویا درگیری شماره 8 های آبی را در آسمان نوشته اند.

ستار همدانی می گوید مجتبی جباری به امیر قلعه نویی توهین کرده است. در بین دو نیمه بازی استقلال و تراکتورسازی و در تونل منتهی به رختکن اتفاقات عجیبی رخ می دهد. بازیکنان استقلال پیشاپیش کادر فنی تراکتور به سمت رختکن می روند که امیر قلعه نویی و کادرش به شدت از داوری گلایه می کردند.

لفظی مطرح می شود که برایش می توان از ... استفاده کرد. حرف های تراکتوری ها مفهومش این است که داور تعمدی و به خواست استقلالی ها اینگونه قضاوت کرده است چون می خواهند تیم تهرانی قهرمان شود. حرف تراکتوری ها که خطاب به استقلالی ها بوده را جباری می شنود و به تندی پاسخ قلعه نویی و همراهانش را می دهد: «زر نزن ...» و حرف های دیگر!

ستار همدانی تصمیم به برخورد با جباری می گیرد و جباری هم کوتاه نمی آید. کار دارد به جاهای باریک می کشد که مظلومی هم وسط بازی می آید. حرف ها به شدت بالای 18 سال است.

یک شب بعد از بازی در برنامه 90، ستار همدانی به شدت از جباری انتقاد می کند و می گوید این مصداق بازیکن سالاری است. می گوید باید با جباری برخورد شود چون بی دلیل به قلعه نویی توهین کرده. او خود را فدایی قلعه نویی می داند و اینکه احترام به پیشکسوت واجب است.

مظلومی اما در همین برنامه تاکید دارد که حتما حرفی به قلعه نویی زده شده و او اینچنین برآشفته شده است.