ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درگیری حاج‌محمدی با بازیکن پیکان


دو بازیکن استقلال و پیکان در جریان مسابقه با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.

خبرگزاری فارس: امین حاج‌محمدی بازیکن استقلال در یک صحنه به بازیکن پیکان اعتراض کرد که محمدصادق بارانی بازیکن پیکان در پاسخ او گفت: می‌خواهی کتک بخوری که اعتراض می‌کنی؟! حاج‌محمدی هم پاسخ او را داد و این درگیری به قدری شدید شد که داور به آنها تذکر داد.

*بعد از این صحنه پرویز مظلومی حاج‌محمدی را به کنار خط فراخواند و به او تذکر داد که اعتراض نکند.

*محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان در جایگاه ویژه حضور دارد.

*مهدی نظری بازیکن اسبق استقلال به سمت پرویز مظلومی رفت و با او خوش و بش کرد و عکس یادگاری گرفت.

*مرزبان سرمربی پیکان روی نیمکت ننشسته و در ضلع شمال ورزشگاه ایستاده بازی را تماشا می‌‌کند.

*محمدباقر احمدی بازیکن اسبق استقلال و همچنین مجید نوروزی بازیکن اسبق ابومسلم در کادر فنی پیکان حضور دارند.

*روزبه چشمی مدافع آخر استقلال در این مسابقه است و در کنار امین حاج‌محمدی بازی می‌کند. این در حالی است که عمران‌زاده و مگویان نیمکت‌نشین هستند.

*مسئولان دو باشگاه به فیلمبرداران اجازه تصویربرداری از مسابقه را ندادند و فقط تصویربرداران دو باشگاه از بازی فیلم می‌گیرند.

*پیکان در این مسابقه لباس سبز و مشکی پوشیده و استقلال یکدست آبی پوش است.

این بازی از ساعت 18 در ورزشگاه پیکان‌شهر آغاز شده است.


ویدیو مرتبط :
اخراج بازیکن به خاطر درگیری با بازیکن هم تیمی!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری حاج محمدی و اوساما


۴ تماشاگر چینی در ورزشگاه آزادی حضور داشتند که به تشویق تیم نفت تهران پرداختند.

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های نفت تهران و الاهلی عربستان نیمه دوم در حالی آغاز شد که علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت و تعدادی از نیمکت‌نشینان این تیم بر روی نیمکتشان مستقر نشده بودند و منصوریان مجبور شد از مقابل نیمکت الاهلی گذر کند.

* در حدود 15 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند و دیدار نفت و الاهلی را تماشا می‌کنند.

* سیروس میمنت بازیگر سینما و تلویزیون، محسن حاجی‌لو مجری تلویزیون، بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت فوتبال، محمد علی یحیوی دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال استقلال و... از چهره‌های ویژه‌ای بودند که با حضور در استادیوم این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

* منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت، سید عماد حسینی رئیس هیأت امنای باشگاه نفت، سفیر عربستان در تهران و برخی از کارمندان این سفارتخانه از جایگاه VIP ورزشگاه آزادی این بازی را تماشا می‌کنند.

* در حالیکه بازیکنان نفت یکی دو موقعیت خوب را بر روی دروازه الاهلی از دست دادند علیرضا منصوریان واکنش جالب توجهی از خود نشان داد.

* بلندگوی ورزشگاه تعداد حاضران در استادیوم را بیش از 13 هزار نفر اعلام کرد که این اعلام تماشاگر ناراحتی آنها را در پی داشت چرا که هواداران معتقد بودند تعداد آنها بیش از 13 هزار نفر است.

* در دقیقه 77 در یک صحنه اوساما بازیکن الاهلی عربستان با امین حاج محمدی مدافع تیم نفت درگیری مختصری پیدا کرد که با دخالت به موقع سایر بازیکنان کار به جاهای باریک کشیده نشد.

* 4 تماشاگر چینی در قسمت جایگاه ویژه نشسته بودند که به نظر می‌رسید هوادار تیم نفت هستند چرا که در چند صحنه بیرانوند توپ را دفع کرد او را مورد تشویق قرار دادند.