ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درگیری تراکتوری ها با الهلالی ها


مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در اواسط نیمه اول با مهاجم الهلال عربستان دچار درگیری فیزیکی شد.

خبرگزاری فارس: تراکتورسازی و الهلال عربستان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 امروز در عمان به میزبانی قرمزپوشان تبریزی به مصاف یکدیگر رفتند.

دقیقه 30 بازی شجاع خلیل‌زاده با نواف دچار درگیری جزئی فیزیکی شدند. داور با زدن سوت بازی را متوقف کرد و به هر دو بازیکن تذکر جدی داد.

در دقیقه 42 سینا عشوری با یاسر شهرانی درگیر شد که با دخالت بازیکنان دو تیم ختم به خیر شد.


ویدیو مرتبط :
اکو فد واحد صباح الهلالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری های تهران درروزعاشورا



 

 

درگیری های تهران در روز عاشورا

 

 

به دنبال تشدید درگیری ها در برخی خیابان ها و میدان های مرکزی شهر ، نیروهای امنیتی و یگان های ویژه پلیس بر شمار افراد خود افزودند / برخی خیابان های مرکزی تهران ، شاهد تجمعات و درگیری هایی بین معترضین و نیروهای پلیس است.

 

 

برخی خیابان های مرکزی تهران ، شاهد تجمعات و درگیری هایی بین معترضین و نیروهای پلیس است.

 


به گزارش خبرنگار عصرایران ، در این درگیری ها پلیس برای پراکنده ساختن این افراد که شعارهای ساختار شکنانه سر می دهند ، از گاز اشک آور استفاده می کند. در برخی معابر نیز آتش سوزی های پراکنده گزارش می شود.

 


پیش از این فرماندهی نیروی انتظامی تهران ، ضمن هشدار نسبت به هرگونه تجمعی در روز عاشورا ، اعلام داشته بود که با چنین تجمعاتی برخورد خواهد کرد.

 


به دنبال تشدید درگیری ها در برخی خیابان ها و میدان های مرکزی شهر ، نیروهای امنیتی و یگان های ویژه پلیس بر شمار افراد خود افزودند و هم اکنون این معابر با حضور پر رنگ پلیس در اختیار نیروهای انتظامی است.

 


با این حال ، بقایای درگیری ها مانند میله های و نرده های شکسته شده خیابان ها و اقلامی که در آتش سوخته اند ، در این مناطق مشهود است .

 


همچنین در حالی که برخی منابع از کشته شدن دستکم سه نفر در درگیری های امروز خبر می دهند ، خبرگزاری فارس به نقل از یک منبع پلیس اعلام کرد که کسی کشته نشده است.

 


گزارش ها حاکی از آن است که اعتراضات و تجمعات مشابهی نیز در برخی شهرهای دیگر ایران به وقوع پیوسته است.