ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درگیری بازیکن راه آهن با مرفاوی


بازیکن تیم راه آهن با سرمربی پیکان درگیر شد.

خبرگزاری تسنیم: دیدار تیم های فوتبال پیکان و راه آهن از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه شهر قدس برگزار شد و که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

*در دقیقه 51 ابتدا سعید دقیقی مهاجم پیکان توپ را به تیرک افقی زد و بلافاصله در برگشت حسین کریمی دیگر بازیکن پیکان توپ را تیرک عمودی دروازه زد که این موضوع ناراحتی شدید صمد مرفاوی و ساکت الهامی را به همراه داشت.

*بعد از اینکه مارتین موتونبا گل راه‌آهنی‌ها را زد پیراهن خود را درآورد که بلافاصله داور با کارت زرد او را جریمه کرد.

*پس از گل راه‌آهنی‌ها صمد مرفاوی و ساکت الهامی به شدت معترض بودند که موتونبا در موقعیت آسفاید گل راه آهن را به ثمر رسانده است.

*پس از آنکه پیکانی‌ها گل اول را به ثمر رساندند مهدی رحمتی از دروازه خود خارج شد و تقریبا طول زمین را دوید تا حسین کریمی زننده گل را در آغوش بگیرد.

*پس از آنکه گل اول پیکانی‌ها توسط جمشیدیان به ثمر رسید نیمکت‌نشینان تیم راه آهن و به ویژه فرهاد کاظمی به شدت به تصمیم جهانبازی داور بازی معترض بوده و فریاد می‌زدند. آنها معتقد بودند گلزن پیکان پیش از زدن ضربه نهایی روی منزیچ دروازه‌بان راه آهن مرتکب خطا شده است.

*رامین رضائیان و بهادر عبدی بعد از گل راه‌آهن به سمت نیمکت پیکان رفتند که این موضوع اعتراض مرفاوی و اعضای کادر فنی‌اش را در پی داشت. در ادامه مرفاوی و رضائیان درگیر شدند و فرهاد کاظمی هم از راه رسید اما ساکت الهامی دستیار مرفاوی کاظمی را دور کرد.


ویدیو مرتبط :
درگیری فیزیکی مرفاوی با بازیکن حریف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری شدید دو بازیکن ذوب‌آهن و راه‌آهن


دو بازیکن از تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و راه‌آهن در جریان دیدار با یکدیگر به شدت درگیر شدند.

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های فوتبال راه‌آهن و ذوب‌آهن در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر عصر امروز از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه تختی با حضور حدود ۱۰۰ هوادار برگزار شد که در پایان شاگردان یحیی گل‌محمدی توانستند با نتیجه ۳ بر صفر مقابل میزبان خود به برتری برسند.

* اکثر هواداران این دیدار را ذوب‌آهنی‌ها تشکیل می‌دهند و خبری از هواداران راه‌آهن نبود.

* اسکوربرد ورزشگاه پیش از شروع بازی صحنه‌های گل تیم‌های اروپایی را نشان داد همچنین هنرنمایی‌های نیمار، مسی و رونالدو را به نمایش گذاشت.

* در دقیقه ۴۰ این بازی بهادر عبدی بازیکن راه‌آهن با اسماعیل فرهادی بازیکن ذوب‌آهن درگیری شدیدی پیدا کردند که داور به همین دلیل به آنها کارت زد نشان داد.

* هواداران ذوب‌آهن پیش از شروع بازی علیه سپاهانی‌ها شعار سر دادند.

* هواداران ذوب‌آهن رحمانی رضایی و محسن ایران‌نژاد را مورد تشویق خود قرار دادند.

* علی لطیفی، رحمان رضایی، عادل کلاه‌کج، امین منوچهری، رامین رضاییان و محسن ایران‌نژاد پیش از شروع بازی به سمت نیمکت ذوب‌آهن رفتند.