ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درگذشت ناگهانی دوومیدانی کار 22 ساله!



اخبار,اخبار ورزشی ,دوومیدانی

الکساندر کوکارین، مدال آور نقره مسابقات جهانی در رشته پنج گانه به صورت ناگهانی درگذشت.

کوکارین روس تنها 22 سال داشت. او در مسابقات جهانی امسال توانسته بود مدال نقره رشته پنج گانه را کسب کند.

او یکی ازشانس‌های مدال آوری روسیه در بازی‌های المپیک 2016 ریو به حساب می‌آمد.

جسد این ورزشکار در هتلی در مسکو پیدا شده است.

طبق گزارش آژانس خبری تاس روسیه، این ورزشکار مشکل نارسایی قلبی داشته و به همین دلیل جان خود را از دست داده است. پیکر کوکارین روز یکشنبه در آرامگاه مسکو به خاک سپرده شد.

فدراسیون پنج گانه روسیه در بیانیه‌ای از این واقعه اظهار ناراحتی و تاسف کرد و به خانواده و دوستان کوکارین تسلیت گفت.

کوکارین در مسابقات جهانی امسال در برلین مدال نقره امدادی را با همراهی کریل بلیاکف کسب کرده بود. او همچنین در مسابقات قهرمانی اروپا مدال برنز امدادی را به همراهی دوناتا ریم شایته به دست آورده بود.

فدراسیون پنج گانه روسیه اعلام کرده که هیچ نشانه‌ای مبنی بر به قتل رسیدن کوکارین وجود ندارد. ورزشکاران فصل را به پایان رسانده بودند و الکساندر در کمپ تمرینی نبوده است. شواهد نشان می‌دهد که او دچار حمله قلبی شده است. نتایج دقیق کالبد شکافی در یک ماه و نیم تا دو ماه آینده اعلام می‌شود.

اتحادیه جهانی پنج گانه نیز اعلام کرده است که منتظر اطلاعات دقیق مربوط به درگذشت تلخ این ورزشکار جوان است.

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
دختری ۱۷ ساله ای که ۱۰۰ ساله به نظر می رسید، درگذشت(1)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای یخچال ۵۶ ساله ای که هنوز به خوبی کار می کند



 

ماجرای یخچال ۵۶ ساله ای که هنوز به خوبی کار می کند

 

یک مرد انگلیسی همچنان از یخچالی که والدینش در ۱۲ ژوئن ۱۹۵۴ خریداری کرده بودند و هنوز به خوبی کار می کند استفاده می کند.

 

ادموند گارود در یک دهکده کوچک در ۵۰ کیلومتری لندن زندگی می کند و تاکید می کند که بعد از آنکه والدینش مجبور شدند یکبار ترموستات این یخچال سالخورده را تعویض کنند هرگز با آن مشکلی نداشته است.

 

این یخچال محصول مدل DE.۳۰ محصول شرکت جنرال الکتریک است که والدین این مرد انگلیسی برای اینکه از فاسد شدن شیر جلوگیری کنند در ۱۲ ژوئن ۱۹۵۴ به قیمت ۶۹ پوند آن زمان (معادل هزار و ۴۱۵ پوند فعلی) خریداری کردند. این یخچال کوچک بوده و به رنگ کرم است.

 

والدین ادموند گارود این یخچال را به صورت قسطی خریداری کرده بودند و ماهی ۶ شیلینگ و ۸ پنس قدیمی اقساط آن را پرداخت می کردند.

 

پس از چند هفته که از ورود این یخچال به خانه گارودها می گذشت، ترموستات آن دچار مشکل شد و این خانواده با استفاده از گارانتی ۱۲ ماهه آن، ترموستات این دستگاه را عوض کردند. از آن زمان این یخچال هرگز مشکلی ایجاد نکرده است.

 

این مرد ۵۰ ساله که تکنسین سابق یک لابراتوار است هنوز رسید اصلی، گارانتی و دفترچه راهنمای این یخچال را نگه داشته است.

 

وی در مورد این یخچال گفت: "من یکی از آن آدمهایی هستم که احساس می کنند اگر وسیله ای خوب کار می کند باید آن را تا زمانی که خراب شود نگه داشت. این یخچال برای من یک دوست قدیمی است."

 

این یخچال در رقابت "زمان تغییر" که از سوی انجمن سازندگان لوازم خانگی برگزار شده بود برنده جایزه قدیمی ترین یخچال انگلیس شد.

 

اکنون ادموند گارود آماده است تا این یخچال خود را با یک یخچال جدید که سالی ۶۰ پوند در هزینه برق صرفه جویی می کند مبادله کند.

 

داگلاس هربیسون، رئیس این انجمن در این خصوص اظهار داشت: "ما این یخچال را در یک موزه نگهداری خواهیم کرد. این یخچال اگرچه هنوز به خوبی کار می کند اما مقدار زیادی انرژی می بلعد."