ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دروگبا به مونترال ایمپکت پیوست


عامل اصلی تنها قهرمانی یک تیم لندنی در لیگ‌قهرمانان اروپا در ادامه سفر به کشورهای مختلف راهی آمریکا شد.

خبرگزاری تسنیم: دیدیه دروگبا، اسطوره ساحل‌عاجی چلسی به تیم مونترال ایمپکت آمریکا پیوست. باشگاه کانادایی حاضر در لیگ آمریکا برای به دست آورد حق مالکیت زننده پنالتی تنها قهرمانی چلسی و تیم‌های شهر لندن در لیگ‌قهرمانان و جام باشگاه‌های اروپا با دیگر آمریکایی خواهان دروگبا یعنی شیکاگو فایر به توافق رسید.

پس از توافق دوجانبه بر سر امضای قرارداد، جوی ساپاتو، رئیس باشگاه مونترال ایمپکت گفت: از همان ملاقات اول، متوجه شدم دیدیه خواهان حضور در باشگاه ماست. از داشتن او خوشحالیم. روزی بزرگ در تاریخ مونترال ایمپکت رقم خورده و ورود دروگبا مسلما به نفع همه است.

مهاجم 37 ساله از مدت‌ها پیش مورد توجه تیم‌های آمریکایی بود و سال 2012 پس از رد پیشنهاد دریافت سالی 7 میلیون دلار از سوی یک باشگاه این کشور به لیگ چین پیوست.

دروگبا قبل از مونترال از شیکاگوفایر پیشنهاد داشت.

 بازیکن سابق گنگان و مارسی حالا با پایان دوره دوم حضور در چلسی در انتهای فصل گذشته در آمریکا به لمپارد، جرارد و پیرلو می‌پیوندد.


ویدیو مرتبط :
گلزنی دروگبا برای مونترال ایمپکت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دروگبا به یوونتوس پیوست


یک نشریه ایتالیایی از توافق سران باشگاه یوونتوس با دیدیه دروگبا مهاجم ساحل عاجی گالاتاسرای خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: یک نشریه ایتالیایی از توافق سران باشگاه یوونتوس با دیدیه دروگبا مهاجم ساحل عاجی گالاتاسرای خبر داد.

آنتونیو کونته سرمربی یووه علاقه زیادی به جذب دروگبا داشت و به همین خاطر سران این باشگاه ایتالیایی از مدت‌ها قبل به دنبال جذب این بازیکن آفریقایی بودند.

روزنامه توتو اسپورت اعلام کرد که مسئولان یوونتوس با دروگبا به توافق رسیده اند و این بازیکن با قراردادی دو ساله به این تیم پیوسته است.

گفته می شود قرارداد رسمی دروگبا در پایان جام جهانی 2014 امضا خواهد شد و سالانه برای او 5/4 میلیون یورو در آمد به همراه خواهد داشت.