ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دروازه بان تیم ملی پدر شد


دنیل داوری دروازه بان تیم ملی پدر شد.

آی اسپورت: دنیل داوری، دروازه بان ایرانی باشگاه گراس هاپرز سوئیس حالا خوشحال ترین فرد روی زمین محسوب می شود چرا که خدا یک دختر زیبا به خانواده داوری اهدا کرده است.

دنیل را از این به بعد باید آقای پدر یا پدر الیا خانم صدا کرد. امیدواریم قدم نورسیده برای دروازه بان تیم ملی خوب باشد.

اولین بازیکنی که به داوری تبریک گفته، رضا قوچان نژاد است که از طریق اینستاگرام به همبازی اش در تیم ملی تبریک گفته است.


ویدیو مرتبط :
لری خواندن دروازه بان تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دروازه‌بان تیم ملی زنان کلمبیا 2سال محروم شد



 

 

دروازه‌بان تیم ملی زنان کلمبیا 2سال محروم شد

 

با حکم کمیته انضباطی فیفا، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زنان کلمبیا به دلیل دوپینگ در مسابقات جام‌جهانی 2011 آلمان به مدت 2 سال محروم شد.

یینث وارون، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زنان کلمبیا به دلیل تخطی از ماده 5 قوانین ضد دوپینگ فیفا گناهکار شناخته شد و از شرکت در تمام رقابت‌‌های داخلی، بین‌المللی، دوستانه و رسمی یا تمام فعالیت‌های فوتبالی و حمایت‌های مالی ورزشی به مدت 2 سال محروم شد.

پیش از این کمیته انضباطی در تاریخ هشتم تیر نتیجه آزمایش دوپینگ این بازیکن را در بازی مقابل سوئد مثبت اعلام و وی را بر اساس مواد 34 و 35 قوانین ضد دوپینگ موقتاً محروم کرد.

فیفا در آن تاریخ اعلام کرده بود: این محرومیت شامل همه مسابقات داخلی و خارجی و همچنین دیدارهای دوستانه است، اما این بازیکن حق دارد درخواست نمونه B برای آزمایش مجدد را داشته باشد.

جام‌جهانی فوتبال زنان 2011 از تاریخ 5 تیر در چهار گروه چهار تیمی در هشت شهر آلمان برگزار شد و کلمبیا همراه با کره‌شمالی، آمریکا و سوئد در گروه سوم مسابقات جای گرفت.

این رقابت‌ها با قهرمانی زنان ژاپن به پایان رسید.