ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دروازه‌بان استقلال تا صبح نخوابید


تیم فوتبال استقلال که در ترکیه اردوی تدارکاتی تشکیل داده است تمرینات خود را در حالی از امروز آغاز کرد که اعضای تیم الفتح عربستان هم در همسایگی این تیم در همان هتل حضور دارند.

خبرگزاری مهر: تمرین صبح روز چهارشنبه آبی‌پوشان در ترکیه به بدنسازی و وزنه زدن اختصاص داشت. این تمرین ساعت 11 به پایان رسید که امیر قلعه‌نویی نظارت دقیقی روی آن داشت.

سرمربی آبی‌پوشان در اواسط تمرین با برخی از بازیکنان استقلال درباره آخرین وضعیت جسمانی آنها صحبت کرد و به آنها توصیه‌هایی کرد.

با اتمام تمرین در ساعت 11، بازیکنان برای استراحت راهی هتل شدند و ساعت 14 به وقت محلی برای ناهار به سالن غذا خوری هتل رفتند. آنها قرار است بعد از استراحت مجدد، ساعت 19 به وقت محلی تمرینات تاکتیکی را برگزار می‌کنند.

از نکات جالب تمرین امروز آبی‌پوشان این بود که دروازه‌بان برزیلی استقلال خطاب به کادر فنی گفت که از شدت ناراحتی بابت شکست برزیل برابر آلمان نخوابیده است و به همین دلیل با اتمام تمرین، داسیلوا برای استراحت، زودتر از بقیه به هتل برگشت. امیر قلعه نویی که این بازی را تماشا نکرده بود برد 7 بر یک آلمان را باور نداشت و تصور این را داشت همکارانش با وی شوخی می‌کنند.

اعضای تیم الفتح عربستان با استقلال در یک هتل هستند و رابطه صمیمانه‌ای میان دو گروه بر قرار است. با توجه به خنکی استانبول، بازیکنان از شرایط اردو بسیار راضی هستند و همین مسئله باعث ایجاد فضایی مفرح در تمرینات شده است.


ویدیو مرتبط :
بدترین دروازه بان تاریخ استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مراسم عروسی، دروازه‌بان الریان را از رویارویی با استقلال محروم کرد



باشگاه الریان

تلاش برای آماده‌سازی بازیکن برزیلی

مراسم عروسی، دروازه‌بان الریان را از رویارویی با استقلال محروم کرد

سعود الهاجری، دروازه‌بان عربستانی الریان به دلیل برگزاری مراسم عروسی‌اش نمی‌تواند همراه با کاروان تیم قطری به تهران بیاید.

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه الرای خبر داد که بازیکنان و همراهان تیم الریان قطر با هواپیمای اختصاصی امروز ظهر به تهران  می‌رسند.

علی سالم عفیفه از مدیران باشگاه الریان ریاست این هیئت را بر عهده دارد.

بنابر این گزارش، یونس علی بازیکن الریان که در بازی قبل به دلیل دریافت کارت از رویارویی با استقلال ایران محروم است.

علاوه بر این سعود الهاجری دروازبان عربستانی این تیم به دلیل برگزاری مراسم عروسی‌اش نمی تواند به تهران بیاید و از غایبان تیم قطری هستند.

الهاجری برای عدم همراهی تیم الریان در سفر به تهران از کادر فنی اجازه گرفت و با توجه به مراسم عروسی آنها نیز با درخواست این دروازه‌بان عربستانی موافقت کردند.

همچنین تیم پزشکی الریان اعلام کرده‌ که نیلمار بازیکن برزیلی‌این تیم برای بازی با استقلال آمادگی خود را به دست خواهد آورد./فارس