ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درد دل عجیب یکی از بازیکنان استقلال با رحمتی



اخبار,اخبار ورزشی,بازیکنان استقلال

یکی از بازیکنان استقلال به سنگربان آبی ها گفت: «مدرسه ها باز شده و من حتی پول شهریه مدرسه بچه ام را هم ندارم!».

مشکلات مالی باشگاه ها امری طبیعی است و به قول معروف اگر در این روزهای فوتبال کشورمان باشگاهی مشکل مالی نداشته باشد عجیب است اما بعضی از بازیکنان وقتی به پول نمی رسند حرف های عجیب و غریبی می زنند.

در حالی که قرار شده بازیکنان استقلال مشکلات خود را به کاپیتان تیمشان یعنی سید مهدی رحمتی بگویند، یکی از آنها به سنگربان آبی ها گفت: «مدرسه ها باز شده و من حتی پول شهریه مدرسه بچه ام را هم ندارم!»

حالا اینکه یک فوتبالیست که در باشگاه استقلال توپ می زند تا چه حد اوضاع نداری اش می تواند باشد که حتی شهریه فرزندش را هم نداشته باشد، و اصلا اینکه آیا او بچه دارد یا نه و آیا بچه اش باید به مدرسه برود یا نه معلوم نیست.

اما در استقلال بازیکنی چون هاشم بیگ زاده 1.2 میلیارد طلب داشت اما حاضر شد 500 میلیون بگیرد و حرفی نزند که خودش می گوید همان را هم ندادند. جالب اینکه امسال قرارداد هاشم با صبای قم کلا 500 میلیون است!

استقلالی ها برای تسویه حساب با بازیکنانشان حداقل نیاز به 5 میلیارد پول نقد دارند و تازه این جدا از بدهی های انباشته باشگاه است.

بعضی از بازیکنان این تیم که اسم و رسمی دارند پولشان را گرفته اند اما بقیه هنوز نه!

اخبار ورزشی - مهام نیوز


ویدیو مرتبط :
دفع توپ عجیب رحمتی مقابل استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست عجیب مسئولان استقلال از بازیکنان مازاد



 اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال استقلال


 اخبارورزشی - درخواست عجیب مسئولان استقلال از بازیکنان مازاد

مسئولان باشگاه استقلال از بازیکنانی که قلعه‌نویی آنها را نمی‌خواهد درخواست عجیبی دارند.

امیر قلعه‌نویی نام بازیکنانی مثل مهرداد اولادی، مجید غلام نژاد، نیکبخت واحدی، مهرداد حسینی (دروازه بان سوم استقلال در فصل گذشته) سیاوش اکبرپور و احمد جمشیدیان را در لیست مازاد این باشگاه قرار داده اما مسئولان این باشگاه درخواست عجیبی از این بازیکنان دارند.

 به طور مثال بازیکنانی مانند اولادی، غلام نژاد و حسینی که با استقلال قرارداد دارند باید مبلغ هنگفتی بپردازند تا به تیمی دیگر بروند و به این ترتیب آنها با مشکل بزرگی مواجه هستند.

 اکثر تیم‌هایی که خواهان بازیکنان استقلال هستند از آنها خواسته اند تا اول رضایتنامه خود را بگیرند که درخواست مسئولان این باشگاه کار را برای بازیکنان دچار مشکل کرده است.
 اخبار ورزشی - نامه