ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دردسر عجیب برای بمب پرسپولیسی ها؛ انتشار فایل صوتی مکالمه با یک زن!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,بیرانوند

فایل صوتی منتسب به دروازه بان جدید پرسپولیس به دست مدیران کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رسیده است.

به گزارش  جام نیـوز، ظهر دیروز انتشار یک فایل صوتی 30 ثانیه ای از فردی که صدایش به شدت شبیه علیرضا بیرانوند بود و در این فایل صوتی حرف های رکیکی به مخاطب خود که به نظر می رسید یک خانم باشد، می زد، در میان رسانه های ورزشی هیاهوی عجیبی به پا کرد.

در این میان برخی سایت های خبری بدون این که نامی از بیرانوند بیاورند، مدعی شدند بازیکنی که صدایش پخش شده، قطعا محروم و منشوری می شود. برخی کانال های تلگرامی صاحب صدا را بیرانوند معرفی کردند و البته هیچ یک قادر به انتشار فایل صوتی نبودند چون جای اغلب واژه ها باید بوق می گذاشتند.

خود بیرانوند در واکنش به این موضوع گفته که این صدای من نیست و شکایت می کنم. کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس هم به این موضوع واکنش نشان داده و گفته دروغ است، این صدای بیرانوند نیست.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال که پیش از این یا حضور فرمالیته ای در پرونده های اخلاقی داشت و یا همیشه حداقل چند هفته از موضوع و سوژه های روز عقب بود، این بار در اقدامی قابل تحسین تنها چند ساعت پس از انتشار فایل صوتی منشوری منتسب به بیرانوند، پرونده این ماجرا را به جریان انداخت.

گویا مدیران کمیته اخلاق بلافاصله برای ورود به این ماجرا و جلوگیری از دامن زدن به شایعات، تشکیل جلسه دادند و قرار گذاشتند از کارشناسان تشخیص صدا، آوا و صوت استفاده کنند تا مشخص شود این فایل صوتی واقعا متعلق به بیرانوند است یا نه؟

کمیته اخلاق به زودی با احضار این بازیکن، ماجرا را پیگیری می کند.

در حال حاضر میان کسانی که این فایل صوتی را شنیده اند دو دستگی وجود دارد؛ عده ای می گویند صدای بیرانوند است و عده ای دیگر معتقدند صدا شباهت دارد اما لحن و لهجه فرق می کند.

 


ویدیو مرتبط :
نحوه ی تبدیل فایل صوتی به فایل تصویری با Camtasia

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داوود اوغلو دستور شلیک به بمب‌افکن روسیه را صادر کرده است / انتشار فایل صوتی مکالمه جنگنده ترکیه با بمب‌افکن روسیه



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نخست وزیر ترکیه تایید کرد که دستور سرنگون کردن جنگنده روسیه را خود صادر کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «احمد داووداوغلو» نخست‌وزیر ترکیه تایید کرد که شخصا دستور شلیک به بمب‌افکن سوخو-24 روسیه را صادر کرده است.

آنکارا مدعی شد که بمب‌افکن روسیه حریم هوایی ترکیه را نقض کرده و به هشدار‌های جنگنده این کشور توجه نکرده است.

 --------------------------------

ارتش ترکیه مکالمه جنگنده ترکیه با بمب‌افکن روسیه را منتشر کرد

ترکیه فایل صوتی هشدار‌های جنگنده اف-16 خود به بمب‌افکن روسیه را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، ارتش ترکیه فایل صوتی را که مدعی شده مکالمه میان جنگنده خود با بمب‌افکن روسیه بوده است را منتشر کرد.

ترکیه مدعی شد که این هشدار‌ها پنج دقیقه تکرار شده است.

در این فایل صوتی خلبان ترکیه می‌گوید: «نیروی هوایی ترکیه صحبت می‌کند. شما در حال ورود به حریم هوایی ترکیه هستید.، مسیر خود را به سمت جنوب تغییر دهید.»

 

اخبار بین الملل - ایلنا