ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دردسر جدید برای پرسپولیسی ها



اخبار,اخبارورزشی,شکایت والیبالیست‌های پرسپولیس

 

 اخبار ورزشی - دردسر جدید برای پرسپولیسی ها

والیبالیست‌های پیشین باشگاه پرسپولیس برای وصول طلب خود درخواست مسدود شدن حساب این باشگاه را ارائه دادند.

 پس از اینکه کشتی‌گیران سابق پرسپولیس توانستند با مسدود کردن حساب‌های این باشگاه به طلب خود برسند والیبالیست‌های پیشین پرسپولیس هم می‌خواهند با همین روش مطالبات خود را دریافت کنند.

به همین منظور وکیل والیبالیست‌های پرسپولیس امروز دادخواستی مبنی بر وصول مطالبات و خسارت‌های احتمالی درمورد تأخیر پرداخت این مبلغ که حدود یک میلیارد تومان می‌شود را تقدیم دادگاه کرد و همچنین درخواست مسدود شدن حساب این باشگاه را هم ارائه داد.

در حال حاضر مبلغی در حساب باشگاه پرسپولیس موجود است اما چون این پول جزو حقوق کارکنان این باشگاه است، مسدود شدن حساب‌ها زمانی صورت می‌گیرد که اسپانسر به باشگاه پول تزریق کند.

 اخبار ورزشی - تسنیم
 


ویدیو مرتبط :
کلیپ پرسپولیسی راجب ارزش مالی استقلال و پرسپولیس (اگر پرسپولیسی هستی دنبال کن) و

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدحام هواداران مقابل هتل پرسپولیسی‌ها/ دردسر قرمزپوشان برای ورود به هتل



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ازدحام هواداران مقابل هتل پرسپولیسی‌ها/ دردسر قرمزپوشان برای ورود به هتل

حدود 200 هوادار شیرازی با حضور در هتل محل اقامت قرمزپوشان باعث بروز برخی مشکلات برای ورود بازیکنان ایجاد کردند.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی بعد از ظهر امروز وارد شیراز شد که هواداران استقبال گرمی از آنها داشتند و با آوردن پوسترهای مختلف به بازیکنان ابراز علاقه نشان دادند.

اما این پایان ماجرا نبود و این هواداران با اتومبیل‌ و موتورهای خود به دنبال اتوبوس قرمزپوشان تا هتل راه افتادند و پس از اینکه پرسپولیسی‌ها به هتل همای شیراز رسیدند هواداران همچنان در محوطه هتل به گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان پرداختند.

مسئولان هتل خیلی سعی کردند تا محوطه هتل را خالی کنند که همین موضوع موجب درگیری‌هایی نیز شد اما مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس با حضور در لابی هتل و گفت‌وگو با هواداران از آنها خواست با توجه به اینکه بازیکنان نیاز به استراحت دارند، اجازه دهند تا شرایط برای آنها مهیا شود. هواداران نیز با تشویق‌های خود مقابل هتل هما محوطه این هتل را ترک کردند.

البته شیرینی سرپرست پرسپولیس نیز دقایقی با این هواداران به گفت‌وگو پرداخت./فارس