ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دردسر بزرگ برای هافبک استقلال/ تهیه فیلم دردسرساز از حاشیه جدید بازیکن استقلال



اخبار,اخبارورزشی, بازیکن استقلال

 

 اخبار ورزشی -  دردسر بزرگ برای هافبک استقلال/ تهیه فیلم دردسرساز از حاشیه جدید بازیکن استقلال

در جریان بازی استقلال در مقابل تیم مشهدی حواشی بسیار زیادی اتفاق افتاد و اعلام شده است که درگیری تیموریان با ماموران انتظامی برای وی دردسر ساز می شود.

 هافبک تیم استقلال با شرایطی خاص در ترکیب تیمش قرار گرفت اما در جریان بازی با مشکلاتی مواجه شد تا در پایان برای وی دردسر ایجاد شود.

گفتنی است تیموریان با ماموران نیروی انتظامی درگیر شد و عنوان شده است که فیلمی از رفتار وی تهیه شده که می تواند دردسر بزرگی را برای وی همراه داشته باشد.

اعلام شده است که امکان جریمه سنگین و یا محرومیت از همراهی استقلال برای این بازیکن وجود دارد.
 
 اخبار ورزشی  - باشگاه


ویدیو مرتبط :
روی میگوِئل / هافبک پرتغالی ؛ بازیکن جدید تیم استقلال 1392 / Rui Miguel

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دردسر بزرگ همسر دوم برای هافبک استقلال!



اخبار,اخبار ورزشی,دردسر بزرگ همسر دوم برای هافبک استقلال

 

اخبار ورزشی - دردسر بزرگ همسر دوم برای هافبک استقلال!

جاسم کرار هر از چند گاهی دچار مشکلاتی می‌شود که وی را برای خروج از کشور با موانعی روبرو می‌سازد اما این مشکلات به استقلال مربوط نیست.

جاسم کرار چندی پیش برای سفر به عراق اقدام کرد اما مشخص شد که این بازیکن نمی‌تواند ایران را ترک کند و بحث مالیاتی وی عنوان شد اما این موضوع بحث جداگانه‌ای دارد که به مسائل خصوصی و خانوادگی کرار مربوط می‌شود ولی این مسئله مابین استقلالی‌ها ماند تا عنوان و عیان نشود.

 

گفتنی است، جاسم کرار به این دلیل به مشکل بزرگی بر خورده است که همچنان نیز ادامه دارد.

شایان ذکر است، این بازیکن از استقلالی‌ها کمک خواسته اما مشکل وی بزرگ است و آبی‌پوشان نیز نتوانستند آن‌را حل کنند به همین دلیل کرار برای پرداخت مبلغی به همسرش که گفته می‌شود از وی جدا شده است، همچنان مشکل دارد.

اخبار ورزشی - جام نیوز