ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دردسر بزرگ استقلال!



اخبار,اخبارورزشی,استقلال


اخبار ورزشی - دردسر بزرگ استقلال!

بعد از قطعی شدن کسر قراردادها ابتدا این بازیکنان میلیاردی این تیم بودند که نسبت به کم شدن قراردادهایشان اعتراض کردند.

به گزارش جام نیوز،  روزی که بهرام افشارزاده اعلام کرد می خواهد درصدی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی را کم کند تا هزینه تیمش به زیر سقف بودجه تعیین شده سازمان لیگ برگردد، هرگز فکر نمی کرد برای اجرای این کار به چنین مشکلاتی برخورد کند.

بعد از قطعی شدن کسر قراردادها ابتدا این بازیکنان میلیاردی این تیم بودند که نسبت به کم شدن قراردادهایشان اعتراض کردند. هاشم بیک زاده، آندو تیموریان و محمدقاضی بعد از بازی با استقلال خوزستان نارضایتی خود را از این تصمیم باشگاه اعلام کردند. جاسم کرار هم با لحنی حاکی از نارضایتی ادعا کرد که هنوز مسئولان باشگاه چیزی به او نگفته اند.

در این میان اعضای کادر فنی استقلال هم که نسبت به بازیکنان میلیاردی این تیم، پول خیلی کمتری می گیرند، معترض شدند. آنها که قرارداد اکثرشان 150 میلیون تومان است حتی از کم بودن قراردادشان هم گله کرده اند تا نشان بدهند که اصلا دوست ندارند از قراردادشان حتی یک ریال کم شود. زرینچه در اظهارنظری جالب گفته: «نوبت به ما که رسید آسمان تپید!» و محمود فکری هم در حرف هایی مشابه جواد زرینچه گفته: «مگر کل قرارداد ما چقدر هست که 10 درصد آن هم کسر شود؟»

با این اوصاف به نظر می رسد مدیران استقلال در بد مخمصه ای افتاده اند. آنها یا باید بازیکنان شان را راضی به کسر قرارداد کنند یا اینکه جریمه هنگفت سازمان لیگ را به دلیل تخلفی که انجام داده اند قبول کنند و بپذیرند.   


 اخبار ورزشی - جام نیوز
 


ویدیو مرتبط :
دردسر چک های برگشتی این بار در استقلال اهواز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دردسر بزرگ برای هافبک استقلال/ تهیه فیلم دردسرساز از حاشیه جدید بازیکن استقلال



اخبار,اخبارورزشی, بازیکن استقلال

 

 اخبار ورزشی -  دردسر بزرگ برای هافبک استقلال/ تهیه فیلم دردسرساز از حاشیه جدید بازیکن استقلال

در جریان بازی استقلال در مقابل تیم مشهدی حواشی بسیار زیادی اتفاق افتاد و اعلام شده است که درگیری تیموریان با ماموران انتظامی برای وی دردسر ساز می شود.

 هافبک تیم استقلال با شرایطی خاص در ترکیب تیمش قرار گرفت اما در جریان بازی با مشکلاتی مواجه شد تا در پایان برای وی دردسر ایجاد شود.

گفتنی است تیموریان با ماموران نیروی انتظامی درگیر شد و عنوان شده است که فیلمی از رفتار وی تهیه شده که می تواند دردسر بزرگی را برای وی همراه داشته باشد.

اعلام شده است که امکان جریمه سنگین و یا محرومیت از همراهی استقلال برای این بازیکن وجود دارد.
 
 اخبار ورزشی  - باشگاه