ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

«دردسرهای عظیم» برای ستاره بایرن


اطلاعات شخصی مهدی بن عطیه ستاره خط دفاع بایرن مونیخ به طرز عجیبی لو رفت تا این بازیکن با دردسری عظیم روبه‌رو شود.

خبرگزاری ایسنا: سان نوشت: احتمالا وقتی مهدی بن عطیه سرگرم خانه‌تکانی بوده است و کاغذهای به ظاهر بی‌ارزش را دور می‌انداخته به این فکر نمی‌کرده که این کاغذها در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد.

در برگه‌هایی که از سطل زباله منزل بن عطیه به شبکه‌های اجتماعی رسیده است، اطلاعات شخصی نظیر شماره تلفن، آدرس منزل، حقوق و هزینه‌ها و حق بیمه و مسائل دیگری در اختیار تمامی مردم قرار گرفته است.

بن عطیه از این اتفاق ابراز تاسف کرده است چرا که همه در جریان تمامی اطلاعات مربوط به او قرار گرفته‌اند.

حقوق دریافتی او از بایرن مونیخ در این برگه‌ها 6 میلیون یورو ثبت شده است.


ویدیو مرتبط :
دردسرهای عظیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دردسرهای ستاره ای که زن های زیادی را طلاق داده است/ لوتار ماتیوس مرده ؟!



زندگی خصوصی لوتار ماتیوس ,همسران لوتار ماتیوس

دردسرهای ستاره ای که زن های زیادی را طلاق داده است/ لوتار ماتیوس مرده ؟!

زندگی خصوصی لوتار ماتیوس افت و خیز زیادی داشته و خبرهای عجیب و غریب در مورد او و مشکلات متعددی که با همسرانش داشته، از جمله سوژه های مورد علاقه روزنامه های آلمانی بوده است.

اما خبری که روز پنج شنبه در روزنامه «هافینگتون پست» آلمان منتشر شد، همه را شوکه کرد:« لوتار ماتیوس مرده است !» این اسطوره 52 ساله که هنوز درگیر ماجرای طلاق از همسر چهارمش لیلیانا است ، باید هفته ها قبل در دادگاهی در شهر مونیخ حاضر می شد تا به دادخواست 35 هزار یورویی لیلیانا پاسخ دهد . اما احضاریه ای که برای او ارسال شده بود ، با مهر «درگذشته» به دادگاه بازگشت تا سوژه خوبی برای روزنامه جنجالی هافینگتون پست جور شده باشد.

لوتار خیلی زود برای رفع این شبهه با روزنامه بیلد گفتگو کرد و با مسخره خواندن این خبر گفت :«عجب خبری ! نمی دانم چرا باید چنین چیزی گفته شود در حالیکه من را می توانید همه جا پیدا کنید. همه می بینند که من هنوز زنده هستم و در  تلویزیون و میادین فوتبال حضور دارم. اگر کسی می خواهد مرا ببیند، راه حل ساده ای دارد. »

اما مشکل لوتار ماتیوس مردن و یا مرده پنداشته شدن نیست . او سالهاست که در آلمان بخاطر مشکلات زیادی که با همسران سابقش داشته ، آدرس مشخصی ندارد  و  با کمک کارآگاه های خصوصی، این امکان را برای خودش بوجود آورده که بدون آدرس مشخص به زندگی در آلمان ادامه دهد و آخرین آدرسی که از او در دفاتر مونیخ موجود است مربوط به دوران مربی گری او در تیم ماکاتی نتانیا است که به سال 2008 برمی گردد.

 

او در سال 2012 هم در ماجرای مشابهی در دسترس نبود و یکی از شرکتهای املاک مدتها به دنبال او بود تا اینکه فرستاده های شرکت، او را با مشکل فراوان روی سکوی تماشاگران یکی از بازیهای لیگ قهرمانان پیدا کردند و حکم دادگاه مبنی بر جریمه 140 هزار یورویی را به او تحویل دادند.

این بار هم با پرس و جوی فراوان سرانجام رد او در یکی از  ورزشگاه های شهر ماگدبورگ پیدا شد تا نامه دادگاه به او داده شود. او برای برگزاری یک مسابقه خیریه جهت کمک به آسیب دیدگان سیل اخیر این شهر به شمال آلمان سفر کرده بود. اما به نظر می رسد این سفر برای او 35 هزار یورو آب خواهد خورد چون حالا باید این مبلغ را به همسر سابقش پرداخت کند!/خبرآنلاین