ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درخواست یک دروازه بان از برانکو


یک دروازه‌بان که در لیگ آسیا ویژن حضور دارد از سرمربی پرسپولیس خواست که به وی اجازه دهد تا در تمرینات این تیم شرکت کند.

خبرگزاری فارس: بازیکنان تیم پرسپولیس که در نیمه دوم بازی کرده بودند پس از پایان بازی پشت دروازه رفته و به تمرینات بدنی و سرد کردن بدن مشغول شدند.

* کمک داوری که در لیگ دسته اول جان یک بازیکن را از مرگ حتمی نجات داده بود امروز به عنوان کمک داور بازی پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه پیکان‌شهر حاضر بود.

* بازیکنان تیم پرسپولیس فردا ساعت 10 صبح در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی به تمرین خواهند پرداخت. این تیم فردا در ساعت 16 دیگر دیدار تدارکاتی خود را در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار می‌کنند.

* یک دروازه بان که در لیگ آسیا ویژن بازی می‌کند امروز از برانکو درخواست داشت تا بتواند در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کند.


ویدیو مرتبط :
کلیپ تعجب دروازه بان الچه از درخواست مسی برای پیرهن او !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برانکو پس از درگذشت دروازه بان سابق پرسپولیس چه گفت؟



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال پرسپولیس

عزیز اصلی روز پنج شنبه دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرآنلاین برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به ماسبت درگذشت عزیز اصلی دروازه بان سابق پرسپولیس و تیم ملی پیامی را صادر کرد.

او که با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس حرف زده است در این مورد می گوید:«شنیدن خبر درگذشت دروازه بانی که افتخارات زیادی برای تیم فوتبال پرسپولیس رقم زده قطعا برای همه دوست داران پرسپولیس ناراحت کننده است. این مصیبت وارده را به خانواده سوگوار اصلی و همه اهالی فوتبال ایران به ویژه همبازیان سابق ایشان تسلیت می گویم.»

 اخبار ورزشی - خبرآنلاین