ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درخواست کادرفنی امید از بازیکنان


کادرفنی تیم فوتبال امید از بازیکنان خواستند با باخت مقابل قطر را فراموش کنند.

خبرگزاری فارس: در این جلسه که بازیکنان، اعضای کادرفنی و حبیب کاشانی مدیر تیم امید حضور داشتند، کاشانی و خاکپور دقایقی را برای بازیکنان به صحبت پرداختند.

مدیر و سرمربی تیم فوتبال امید در خصوص مسائل روحی و روانی با بازیکنان صحبت کردند و از آن ها خواستند که با تمرکز کامل و فراموش کردن باخت مقابل قطر، آماده بازی با چین شوند.

در پایان جلسه امروز بازیکنان تیم امید هم قسم شدند و اعلام کردند که با همدلی و تلاش بیشتر باخت به قطر را با ارایه یک بازی خوب و منطقی و همراه با نتیجه مقابل چین جبران خواهند کرد‌ و به مجوز صعود به مرحله بعد را خواهند گرفت.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه بازیکنان و کادرفنی سپاهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رحمتی، حسینی و رضایی بازیکنان بزرگسال تیم امید در گوانگجو



 

 

رحمتی، حسینی و رضایی بازیکنان بزرگسال تیم امید در گوانگجو

از سوی کادر فنی تیم فوتبال امید سه بازیکن بزرگسال این تیم برای حضور در بازی‌های آسیایی گوانگجو انتخاب شدند.

از سوی غلامحسین پیروانی سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان سید مهدی رحمتی (دروازه بان سپاهان)، سید جلال حسینی (مدافع سپاهان) و غلامرضا رضایی (مهاجم پرسپولیس) به عنوان سه بازیکن بزرگسال برای همراهی این تیم در بازی‌های آسیایی گوانگجو انتخاب شدند.

البته محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم ذوب آهن نیز مد نظر کادرفنی تیم امید قرار دارد که با توجه به آشنایی بیشتر کادر فنی تیم امید با خصوصیات فنی و اخلاقی رضایی مهاجم پرسپولیس از بخت بیشتری برای همراهی تیم امید برخوردار است.

تیم فوتبال امید کشورمان قرار است با 20 بازیکن به بازی‌های آسیایی گوانگجو اعزام شود. این مسابقات از21 آبان ماه به میزبانی کشور چین برگزار خواهد شد.

هنوز قرعه کشی مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی که قرار است از 16 آبان آغاز شود انجام نشده و حریفان تیم فوتبال امید کشورمان در این مسابقات مشخص نیستند.