ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درخواست «مارادونا» از اتحادیه اروپا



اخبار,اخبار ورزشی,مارادونا


اخبار ورزشی -  درخواست «مارادونا» از اتحادیه اروپا

دیه گو مارادونا خواستار میانجی گری اتحادیه اروپا در رابطه با اختلاف او با مقامات ایتالیا بر سر 39 میلیون یورو مالیات پرداخت نشده اش شد.

به نوشته ابتکار، مارادونا در فاصله سال‌های 1984 تا 1991 برای ناپولی توپ زد و طبق گفته اداره مالیات ایتالیا، بابت حقوقی که در این هفت سال دریافت کرده است باید مبلغ 39 میلیون یورو به عنوان مالیات می‌پرداخت که هنوز اقدام به این کار نکرده است.

وی در سال 2005 متهم به پرداخت 37.2 میلیون یورو شد که از این مبلغ 23.5 میلیون یورو بابت بدهی او به اداره مالیات ایتالیا است. مارادونا که متوجه شده است پرونده او توسط مقامات ایتالیایی به اتحادیه اروپایی ارجاع داده خواهد شد، ضمن ادعای بی گناهی گفته است: من در ایتالیا تحت تعقیب قضایی هستم. وی افزود: من متقلب نیستم و 40 میلیون یورو هم ندارم. حتی در طول دوران حرفه ای خود چنین پولی نگرفته ام.

مارادونا در 259 بازی که در ناپولی انجام داد 115 گل به ثمر رساند و با این تیم به قهرمانی در لیگ‌های 1987 و 1990 رسید. او با تیم ملی آرژانتین هم موفق شد در جام جهانی 1986 به قهرمانی برسد.

 اخبار ورزشی - ابتکار

 


ویدیو مرتبط :
درخواست اتحادیه اروپا مبنی بر اعمال تعرفه‌های سنگین گمرکی بر فولاد ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ ایران به درخواست اتحادیه اروپا



اخبار ,اخبار سیاست خارجی ,درخواست اتحادیه اروپا از ایران

 

اخبار سیاست خارجی - پاسخ ایران به درخواست اتحادیه اروپا

سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: اگر اتحادیه اروپا درخواست رسمی برای ایجاد دفتر نمایندگی در تهران به وزارت امورخارجه ارائه کند، متناسب با اهمیت روابط و تاثیرات آن، این موضوع بررسی می‌شود.

مرضیه افخم در پاسخ به سئوالی درباره تمایل اتحادیه اروپا برای تاسیس دفتر نمایندگی در تهران، گفت: با توجه به روند تحولات واهمیت منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران، وزارت امورخارجه نیز اخبار و نقل قول‌‌هایی در زمینه تمایل اتحادیه اروپا برای تاسیس دفتر نمایندگی این اتحادیه در تهران شنیده‌ است.

کشورهای اتحادیه اروپا به طور غیر رسمی به پارلمان اروپا اعلام کرده اند خواستار گشایش نمایندگی اتحادیه اروپا در ایران هستند. 

اخبار سیاست خارجی - آریا