ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درخواست علی کریمی از علی دایی فضای مجازی را منفجر کرد



اخبار,اخبار ورزشی , علی کریمی

 

اخبار ورزشی - درخواست علی کریمی از علی دایی فضای مجازی را منفجر کرد

پیوستن علی کریمی به کمپین ویدئویی کمک به بیماران ALS هم جنجالی بود.

کریمی در ویدئوی خود از رضا عطاران، مازیار فلاحی و ... البته علی دایی  دعوت کرد تا به حمایت از بیماران ALS بپردازند و سطل آب و یخ را روی سرشان خالی کنند. این ویدئو، یک انفجار در فضای مجازی به همراه داشت و طرفداران کریمی و دایی به نقد اتفاق پیش آمده پرداختند.


اولین واکنش ها به این ویدئو، تعجب صرف بود. کریمی با دقت تمام از بین اهالی سینما، یکی از محبوب ترین ها یعنی رضا عطاران را انتخاب کرد، سپس سراغ اهالی موسیقی رفت و نام مازیار فلاحی را به زبان آورد می توان او را در موسیقی پاپ کشور، صاحب سبک دانست. سپس در ورود به ورزش، سراغ دایی را گرفت و این موضوع بسیار تعجب برانگیز است.


نکته مهم اینجاست که کریمی بعد از خداحافظی از فوتبال، فقط با پیام های احساسی از سوی هوادارانش مواجه شد ولی با انتشار این ویدئو نشان داد روحیه بسیار خوبی دارد. بعد از آن می رسیم به جنجال سازی های همیشگی کریمی که مثل طوطی روی شانه کریمی نسشته و هرگز رهایش نمی کند! کریمی حتی در انتشار این ویدئو نیز دست از حاشیه سازی برنداشت و نام علی دایی را به زبان آورد چون می دانست دعوت از دایی، حتما جنجال به پا می کند.


دقیقا دعوا بین طرفداران دایی و کریمی از همین جا شروع شد؛ هواداران کریمی اعتقاد داشتند چهره محبوب شان می خواسته با این کار، باب دوستی دوباره با سرمربی پرسپولیس را باز کند و ویدئوی کریمی، چیزی به غیر از یک پیام دوستانه در پی ندارد اما علاقه مندان به دایی می گویند این یک شوخی زیرکانه از سوی کریمی بود تا دایی که در پرسپولیس به مشکل پرداخته را به حاشیه ببرد. البته ویدئوی فوق صرفا برای یک کار خیریه ساخته شده و حتی اگر در آن شوخی زیرکانه و هوشمندانه ای باشد، به کسی آزار نمی رساند.


باور اینکه علی کریمی و علی دایی در این شرایط رفاقتی داشته باشند، بسیار سخت است چون هنوز این شایعه مطرح است که دایی باعث شد کریمی بدون بازگشت به پرسپولیس و دور از خانه، از فوتبال خداحافظی کند. کریمی هم مصاحبه های تندی علیه دایی انجام داد و قطعا این طور نیست بعد از خداحافظی کریمی از فوتبال، تصور کنیم رابطه شان بهبود یافته باشد. حالا فکر می کنید چه دلیلی وجود داشت که کریمی، دایی را به چالش بکشد آن هم دو، سه روز پس از شکست مقابل ملوان و چندبرابر شدن مشکلات دایی؟!
اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
حرف های بسیار شنیدنی علی کریمی درباره علی دایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ علی دایی به درخواست برای آشتی کنانش با علی کریمی



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

بازی با ستارگان فوتبال دنیا دارای یک چالش بزرگ برای سرمربی صبای قم است و آن اینکه دایی دوست ندارد با کریمی و استیلی هم‌بازی باشد؟!

  علی دایی، سرمربی صبای قم رابطه خوبی با علی کریمی ندارد ولی ارتباط او با حمید استیلی به مراتب تیره‌تر است!

 به زودی تیم ستارگان فوتبال دنیا به تهران می‌آیند تا با ستاره‌های فوتبال ایران بازی کنند. مسئولان برگزاری بازی در تلاش هستند تا کریمی، دایی و استیلی را حتما در این بازی داشته باشند ولی تا الان هماهنگی قطعی صورت نگرفته است.

 دایی علاقه‌ای ندارد در تیمی بازی کند که کریمی و استیلی در آن حضور دارند. البته شاید او تن به بازی با کریمی دهد ولی اخیرا در جایی گفته است: «دوست ندارم با استیلی رودرو شوم.»
 
کسی علت این اتفاق را نمی‌داند. اخیرا بعضی‌ها از جمله پژمان بازغی، بازیگر معروف سینما تلاش کردند تا دایی و کریمی را آشتی دهند. بازغی در این‌باره می‌گوید: «راستش هدف ما این بود که در جام رمضان آن‌ها را آشتی بدهیم ولی قبول نکردند.»
 
دایی هم در آخرین اظهار نظر خود گفته است تمایلی به دوستی با کریمی ندارد: «مگر قرار است همه آدم‌ها با هم دوست و رفیق باشند؟ من و کریمی رابطه‌ای نداریم و اصلا اشکالی ندارد.»

 او در پاسخ به این سوال که آیا با وساطت هنرمندان قرار است با کریمی آشتی کنید، گفت: «نه اصلا قرار نیست چنین اتفاقی بیفتد. من با تمام احترامی که برای دوستان هنرمندم قائلم، می‌خواهم که به این مسئله ورود نکنند. چه اصراری است که من و کریمی دوست باشیم؟»

 اخبار ورزشی  -  خراسان ورزشی