ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درخواست عجیب و غریب رونالدو از اوزیل



درخواست عجیب و غریب رونالدو از اوزیل

ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید در صحبت هایی با لحن طنزآلودی درمورد هم تیمی های آلمانی اش در رئال صحبت کرده است.

 

رونالدو,عکس رونالدو

 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، این درحالی است که تیم ملی پرتغال امشب در دور اول رقابتهای مرحله گروهی یورو2012 مقابل آلمان قرار می گیرد و این به منزله رویارویی بازیکنان پرتغالی و المانی رئال با یکدیگر است.

رونالدو با لحن طنزآلودی در این باره گفته است: «من امیدوارم که اوزیل آن کاری که باید را انجام دهد: بد بازی کند و خدیرا هم همین طور. من با هردوی این ها به صورت عادی صحبت می کنم. اوزیل و خدیرا هم تیمی هایم در رئال هستند و هردویشان دوستان من هستند و به همین خاطر با هم صحبت می کنیم. البته زیاد با هم تلفنی حرف نمی زنیم.»

 

رونالدو، ستاره رئال مادرید در کمپ تیمش در شهر لویف اوکراین احساس راحتی می کند و در آرامش تمام به شوخی و خنده می پردازد. این ستاره 27 ساله در مورد آمادگی تیمش برای بازی امشب گفته: «در رقابت های بزرگی مثل یورو است که بهترین بازیکنان می درخشند. من مشکلی با بار مسئولیت دراختیار داشتن عنوان «ستاره رقابت ها» ندارم ولی باید بگویم که من ناجی تیم ملی کشورم نیستم.»

 

رونالدو معتقد است که کسب نتیجه تساوی مقابل آلمان نتیجه بدی نخواهد بود. او ادامه داد: «کسب نتیجه تساوی مقابل آلمان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی نتیجه بدی نیست. جو حاکم بر اردوی تیم ما فوق العاده است. با وجود انتقادات وارده از لیسبون در مورد برخی از بازیکنان تیم، ما همه با هم متحدیم، از نظر فیزیکی و تاکتیکی هم آماده ایم. قهرمان را جزئیات مشخص می کند و امیدوارم که این ما باشیم که به قهرمانی برسیم.»

 

رونالدو ادامه داد: «این که نام ما درمیان مدعیان دیده نمی شود، به نفع ماست؛ چون فشار را از رروی دوش ما برمی دارد. من در طول یک سال اخیر خوب بودم ولی در ضربات پنالتی، پنالتی های زیادی را از دست دادم. باید به مهارت دروازه بانانی که این پنالتی های من را مهار کردند، اشاره کنیم. اگر در بازی با آلمان ضربه پنالتی ای برای تیم به دست بیاید، من آن ضربه را خواهم زد.».../سایت گل


ویدیو مرتبط :
درخواست ازدواج عجیب و غریب !!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرایش موی عجیب و غریب کریس رونالدو در جام‌جهانی! + تصاویر



 
 اخبار وررزشی - آرایش موی عجیب و غریب کریس رونالدو در جام‌جهانی! + تصاویر

نحوه آرایش مو ستارگان برزیل اروپا و طرح‌های خالکوبی و نقاشی‌هایی که بر روی بدن برخی از بازیکنان این تیم وجود دارد از بازی آن‌ها بیشتر مورد توجه قرار گرفته است!

به گزارش جام نیوز، جام‌جهانی فوتبال در برزیل در جریان است و برخی تیم‌ها عملکرد نامناسب و نتایج دور از انتظاری را از خود به نمایش گذاشته‌اند.

 در این میان می‌توان به تیم‌های نظیر انگلیس و اسپانیا اشاره کرد.

در این میان تیم ملی فوتبال پرتغال که بهترین بازیکن جهان را در اختیار دارد یکی از تیم‌هایی است که در دو دیدار اخیر خود نتایج انتقادبرانگیزی را کسب کرده و 6 گل دریافت کرده و تنها با دو گل زده و با یک امتیاز در قعر گروه هفتم مسابقات قرار دارد.

 این تیم شب گذشته تا آستانه حذف از جام‌جهانی پیش رفت اما در دقیقه 95 با گلزنی وارلا امیدهایش را هر جند کم زنده نگه داشت.

نکته‌ای که بیش از هر چیزی در این جام‌جهانی برای پرتغالی‌ها به چشم آمده است، مدل‌های موی ستاره این تیم است که بیش از بازی‌های پرتغال به چشم آمده است.
 

اخبار , اخبار ورزشی,مدل‌ موی رونالدو

 

اخبار , اخبار ورزشی,مدل‌ موی رونالدو

اخبار ورزشی  - جام نیوز