ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درخواست عجیب بازیکن مصدوم قطر


در اواخر دیدار تیم‌های نفت و الجیش در لیگ قهرمانان آسیا سید جلال حسینی با یکی از بازیکنان تیم حریف درگیری فیزیکی پیدا کرد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال نفت تهران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا میزبان الجیش قطر است که این مسابقه تا دقیقه 85 با نتیجه یک بر صفر در حال پیگیری است.

* حدود دقیقه 82 بود که یکی از بازیکنان الجیش به نشانه مصدومیت خودش را روی زمین انداخت. بازیکنان نفت که معتقد بودند وی برای اتلاف وقت این کار را انجام داده است بر بلند شدن سریع بازیکن حریف از روی زمین اصرار داشتند که این موضوع باعث ایجاد درگیری بین بازیکنان دو تیم شد. به طوریکه در صحنه سید جلال حسینی درگیری فیزیکی نسبتا شدیدی با بازیکن شماره 4 حریف پیدا کرد که با دخالت عزتی این موضوع ختم به خیر شد.

* هنگامی که مسئولین برانکارد در حال خروج بازیکن مصدوم قطری از زمین مسابقه بودند و قصد داشتند به سرعت این بازیکن را به خارج از زمین منتقل کنند بازیکن حریف که روی برانکارد دراز کشیده بود از آن‌ها خواست که آرام‌تر حرکت کند که در نوع خود جالب توجه بود.


ویدیو مرتبط :
تحریم قطر از سوی عربستان و متحدانش و درخواست قطر برای دوستی با ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست عجیب نقل و انتقالاتی پرسپولیس در جذب این چند بازیکن!



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - اخبار پرسپولیس؛
درخواست عجیب نقل و انتقالاتی پرسپولیس در جذب این چند بازیکن!

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکنان برزیلی دچار تردید شده‌اند.

باشگاه پرسپولیس در حالی سعی در جذب بازیکنان خارجی دارد که طبق قانون فقط می‌تواند یک بازیکن خارجی آسیایی و یک بازیکن غیرآسیایی به خدمت بگیرد. روز گذشته (جمعه) دو بازیکن برزیلی به دعوت باشگاه پرسپولیس به تهران آمدند و از صبح امروز (شنبه) مذاکرات خود را با مسئولان باشگاه پرسپولیس آغاز کردند.

مذاکرات اولیه بازیکنان برزیلی با مدیران باشگاه پرسپولیس ابهامات زیادی داشت. اول آنکه بازیکنان مذکور در این نشست متوجه شدند که فقط یکی از آنها می‌تواند در مسابقات لیگ پرسپولیس را همراهی کند و گزینه دیگر فقط برای 6 بازی در لیگ قهرمانان آسیا کمک حال پرسپولیس خواهد بود. این موضوع تعجب بازیکنان برزیلی را به همراه داشت و آنها تاکید کردند اگر قرار باشد هر یک فقط در 6 بازی به میدان بروند قراردادشان نباید با دیگری تفاوت داشته باشد.

این موضوع باعث شد مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکنان برزیلی دچار تردید شوند. در حال حاضر آنها دو راه پیش رو دارند. یک راه اینکه با نظر درخشان با یکی از این دو بازیکن قرارداد امضا کنند تا او بتواند در هر سه جام پرسپولیس را همراهی کند. راه دوم این است که با هر دو بازیکن با یک مبلغ قرارداد امضا شود اما یکی از آنها فقط در لیگ قهرمانان برای پرسپولیس به میدان رود.

نکته عجیب اینکه قرار است فردا دو بازیکن خارجی  برای مذاکره با مسوولان باشگاه پرسپولیس به ایران بیایند. مطمئنا آنها هم حاضر نخواهند شد فقط برای انجام 6 بازی در لیگ قهرمانان آسیا از باشگاه پرسپولیس پول بگیرند.

درخشان اصرار دارد تیمش حتما 4 بازیکن خارجی دیگر به لیست تیمش اضافه کند آن هم در شرایطی که فقط می تواند از دو نفر آنها (یکی از آنها باید آسیایی باشد) در مسابقات داخلی استفاده کند.

مهدی خواجه‌وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت دو بازیکن برزیلی اظهار داشت: وضعیت نهایی آنها هنوز مشخص نیست. مدیریت باشگاه پس از مشورت با سرمربی تیم تصمیم خواهد گرفت که با هر دوی آنها قرارداد امضا کند یا یکی از آنها جذب شود.


به نظر می‌رسد در بین بازیکنان برزیلی شانس ژوآوو سالس که مهاجم است برای پرسپولیسی شدن بیشتر از مارسینیهو که مدافع است، باشد.
اخبار ورزشی - تسنیم