ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درخواست عجیب بازیکنان راه‌آهن


بازیکنان تیم فوتبال راه‌آهن از رئیس سازمان لیگ درخواست کردند که جزو سهمیه لیگ یکی محسوب شوند.

خبرگزاری تسنیم:  روز گذشته کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در پرونده تخلف موتومبا مهاجم فصل پیش راه‌آهن این تیم را در 5 بازی 3 بر صفر بازنده کرد تا بدین ترتیب این تیم به دسته اول سقوط کند. امروز بازیکنان این تیم به یک وکیل فوتبالی وکالت دادند تا در نامه‌ای از مهدی تاج درخواست کند با توجه به سقوط راه‌آهن به لیگ یک آنها سهمیه لیگ یکی محسوب شوند.

با توجه به قانون، تیم‌هایی که از لیگ برتر به لیگ یک سقوط می‌کنند بازیکنان‌شان سهمیه لیگ برتری و تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر صعود می‌کنند بازیکنانشان سهمیه لیگ یکی محسوب می‌شوند. نامه مذکور تهیه شده اما هنوز به مهدی تاج نرسیده است.


ویدیو مرتبط :
درخواست بازیکنان پرسپولیس از هواداران برای بازی صبا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست عجیب مسئولان استقلال از بازیکنان مازاد



 اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال استقلال


 اخبارورزشی - درخواست عجیب مسئولان استقلال از بازیکنان مازاد

مسئولان باشگاه استقلال از بازیکنانی که قلعه‌نویی آنها را نمی‌خواهد درخواست عجیبی دارند.

امیر قلعه‌نویی نام بازیکنانی مثل مهرداد اولادی، مجید غلام نژاد، نیکبخت واحدی، مهرداد حسینی (دروازه بان سوم استقلال در فصل گذشته) سیاوش اکبرپور و احمد جمشیدیان را در لیست مازاد این باشگاه قرار داده اما مسئولان این باشگاه درخواست عجیبی از این بازیکنان دارند.

 به طور مثال بازیکنانی مانند اولادی، غلام نژاد و حسینی که با استقلال قرارداد دارند باید مبلغ هنگفتی بپردازند تا به تیمی دیگر بروند و به این ترتیب آنها با مشکل بزرگی مواجه هستند.

 اکثر تیم‌هایی که خواهان بازیکنان استقلال هستند از آنها خواسته اند تا اول رضایتنامه خود را بگیرند که درخواست مسئولان این باشگاه کار را برای بازیکنان دچار مشکل کرده است.
 اخبار ورزشی - نامه