ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درخواست عجیب اسپانسر استقلال


روز گذشته بیانیه عجیبی از اسپانسر باشگاه استقلال روی خروجی سایت این باشگاه قرار گرفت.

خبرگزاری مشرق: روز گذشته بیانیه عجیبی از اسپانسر باشگاه استقلال روی خروجی سایت این باشگاه قرار گرفت. در این بیانیه آمده بود که تماشای 4 بازی خانگی باقیمانده استقلال تا پایان فصل برای کسانی که عضو سامانه 3090 شده‌اند، رایگان خواهد بود. این در حالی است که سازمان لیگ قیمت بلیت طبقه دوم آزادی را هزار تومان کرده است و با یک حساب سرانگشتی می‌توان فهمید که عضویت در سامانه 3090 به ضرر تماشاگران است.

هم اکنون کسانی که می‌خواهند عضو سامانه 3090 شوند باید برای خرید بسته اس‌ام‌اسی آن ماهی 6 هزار تومان پرداخت کنند که اگر این مبلغ را تقسیم بر تعداد بازی‌های انجام شده در یک ماه کنید متوجه می‌شوید که به نفع هواداران است که همان بلیت هزارتومانی را پرداخت کنند و به استادیوم بروند.

در اسفندماه تنها 2 بازی در لیگ‌برتر انجام می‌شود که اگر تماشاگران در این ماه بخواهند عضو سامانه 3090 شوند باید مبلغ 3 هزار تومان برای هر بازی پرداخت کنند، یعنی 3 برابر بیشتر از تعرفه‌ای که سازمان لیگ تعیین کرده است.

اما در فروردین هم 3 بازی انجام می‌شود که یکی از آنها بازی بین استقلال و پرسپولیس است که بلیت آن طبق قانون نمی‌تواند مجانی شود بنابراین قیمت تمام شده هر بازی برای تماشاگرانی که عضو این سامانه هستند، 3 هزار تومان می‌شود که باز هم 3 برابر بیشتر از قیمت تعیین شده سازمان لیگ است. در اردیبهشت که آخرین ماه برگزاری لیگ پانزدهم است 4 بازی برگزار می‌شود که باز هم اگر آن را تقسیم بر 6 هزار تومان کنید قیمت هر بلیت 1500 تومان می‌شود که باز هم بیشتر از تعرفه سازمان لیگ برای طبقه دوم است.


ویدیو مرتبط :
فتح الله زاده و درخواست جالبش از هواداران استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست عجیب هواداران استقلال در خصوص قلعه نویی



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال استقلال

 

اخبار ورزشی - درخواست عجیب هواداران استقلال در خصوص قلعه نویی

گروهی از هواداران استقلال کمپین عجیبی در خصوص سرمربی تیم خود به راه انداخته‌اند.

 امیر قلعه نویی به خاطر کسب نتایج درخشان در یک دهه اخیر مربی محبوبی نزد هواداران استقلال محسوب می شود.

 

محبوبیت وی به حدی است که ناکامی های این فصل استقلال تنها باعث موضع گیری درصد کمی از هواداران نسبت به قلعه نویی شد و اکثریت آنها از سرمربی خود حمایت کردند.

 

گروهی از هواداران وی اخیرا کمپینی به راه انداخته و خواستار ساخت مجسمه وی شدند. این گروه البته در شرایطی از باشگاه چنین درخواستی را دارند که فعلا تکلیف مدیریت باشگاه مشخص نیست.

اخبار ورزشی - نامه