ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درخواست تلفنی سیاسی از درخشان



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - سرمربی موقت خواهان مشخص شدن تكلیفش است؛
درخواست تلفنی سیاسی از درخشان

سرمربی موقت پرسپولیس به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفت تا تکلیف خود را بداند.

حمید درخشان صبح امروز به جای حضور در تمرین تیمش به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفت تا تکلیف خود را بداند.

درخشان پس از حضور در باشگاه پرسپولیس ابتدا جلسه ای با منتقمی سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس داشت و بعد از آن تماس تلفنی با حمیدرضا سیاسی برقرار کرد.

در این ارتباط تلفنی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از درخشان خواست در تمرینات سرخپوشان شرکت کند و توجهی به اطراف تیم نداشته باشد.

همچنین درخشان خواستار روشن شدن وضعیت نهایی خود شد که سیاسی به او اطمینان داد فعلا سرمربیگری پرسپولیس برعهده اوست.


لازم به یادآوری است سیاسی یک روز قبل از برکناری علی دایی طی مصاحبه ای حمایت خود را از این مربی اعلام کرده بود، اما 24 ساعت بعد حکم اخراج او را صادر کرد.

اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
مخالفت با درخواست درخشان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست فعالان حقوق بشر از ولیعهد جدید عربستان: زندانیان سیاسی را آزاد کنید



 

درخواست فعالان حقوق بشر از ولیعهد جدید عربستان: زندانیان سیاسی را آزاد کنید

 

شماری از فعالان سیاسی و حقوق بشر در عربستان سعودی از ولی عهد جدید کشورشان خواستند زندانیان سیاسی را آزاد کند.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، آنها همچنین درخواست کرده اند که تا ممنوع الخروجی فعالان و منتقدان سیاسی را که بدون توجیه قانونی اعمال شده، لغو کند.

91 فعال سیاسی اجتماعی حقوقی با امضای بیانیه ای، موضوع زندانیان سیاسی در عربستان سعودی را یک مسئله بزرگ توصیف کردند که شامل شمار زیادی از شهروندان و موسسات و فعالان حقوق بشر شده است.

امضا کنندگان این بیانیه خواسته اند متهمان بازداشت شده در عربستان سعودی به دلیل اظهار نظر و افرادی که بدون دلیل قانونی در زندان نگهداری می شوند آزاد شوند.

این بیانیه خطاب به شاهزاده نایف ولیعهد جدید و وزیر کشور عربستان سعودی آورده است: به سود شماست که با استفاده از مسئولیت های جدید به رنج خانواده های زندانیان پایان دهید وبا آزادی این زندانیان ضمن خوشحالی خانواده های آنها، رنج های آنها را پایان دهید. چنین اقدامی ، صفحه جدیدی را ایجاد می کند که در راستای آرمان ها و اهداف ملت عربستان سعودی است.

شاهزاده نایف 78 ساله روز پنجشنبه گذشته با حفظ سمت وزیر کشور، به عنوان ولیعهد جدید عربستان سعودی معرفی شد.

نایف  پسر بیست و سوم  ملک عبدالعزیز پادشاه پیشین عربستان سعودی و بنیانگذار سلسله پادشاهی آل سعود است.

شاهزاده نایف از 36 سال پیش تاکنون در سمت وزیر کشور و از سال 2009 تاکنون در مسئولیت معاون دوم رئیس هیات وزیران قرار دارد.

ریاست هیات وزیران برعهده پادشاه است. نایف برادر ناتنی ملک عبدالله پادشاه فعلی است.

در مارس 2009 روزنامه سعودی "الجزیره" به نقل از شاهزاده نایف نوشت: عربستان سعودی نیازی به عضویت زنان در مجلس مشورتی ندارد. این کشور نیازی به انتخابات ندارد زیرا همیشه بهترین ها، منصوب می شوند. اگر برای مجلس مشورتی، انتخابات صورت بگیرد میزان لیاقت و شایستگی اعضای منتخب درسطح لیاقت و شایستگی اعضای فعلی نیست.

ولیعهد جدید به عنوان یک شخصیت محافظه کار و مانعی در برابر اصلاحات سیاسی اجتماعی در عربستان سعودی شناخته می شود.

از آمار دقیق زندانیان سیاسی در عربستان سعودی، اطلاع دقیقی نیست.

در این کشور از وجود احزاب سیاسی و انتخابات پارلمانی خبری نیست. نوع حکومتی عربستان سعودی، پادشاهی مطلق است و شخص پادشاه ، ریاست کابینه را نیز همزمان برعهده دارد.

در عربستان سعودی، برگزاری راهپیمایی و رانندگی زنان نیز ممنوع است و اقلیت بزرگ شیعیان هم از حقوق خود مانند حضور در پست های وزارتی و فرماندهی ارشد در نیروهای مسلح محروم هستند.

نیروهای امنیتی سعودی بارها تظاهرات و اعتراضات مردمی در مناطق شیعه نشین در شرق عربستان را سرکوب کرده اند.../عصرایران