ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درخواست استیل آذین برای خواهرخواندگی با القادسیه كویت



 

 

درخواست استیل آذین برای خواهرخواندگی با القادسیه كویت

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، ساعت 10 صبح امروز امیر مهریزی، سرپرست باشگاه استیل آذین با حضور در سفارت كویت در كشورمان با مجدی احمد الظفیری سفیر این كشور دیدار و گفت و گو كرد.

 

دو طرف در این نشست پیرامون گسترش همكاری‌های ورزشی میان این باشگاه و باشگاه‌های كویتی مذاكره كردند. احمد الظفیری با استقبال از گسترش روابط ورزشی كشور متبوعش با باشگاه‌های ایرانی و به ویژه استیل آذین به عنوان تنها باشگاه خصوصی حاضر در لیگ برتر ایران، اعلام كرد در خصوص تحكیم روابط و مناسبات ورزشی میان دو كشور به ویژه در سطح باشگاهی تلاش خواهد كرد.

سفیر كویت در جمهوری اسلامی ایران با مثبت ارزیابی كردن این نشست و ابراز علاقمندی‌اش به ورزش و به ویژه فوتبال گفت: باشگاه‌های كویتی هم باید هر چه زودتر در مسیر خصوصی شدن گام بردارند و باشگاه استیل آذین به عنوان تنها باشگاه خصوصی حاضر در سطح اول فوتبال ایران می‌تواند الگوی خوبی برای باشگاه‌های مطرح كویتی باشد.

امیر مهریزی، سرپرست باشگاه استیل آذین نیز با مطرح كردن درخواست این باشگاه مبنی بر عقد قرارداد همكاری و تعامل بیشتر میان استیل آذین و باشگاه‌های كویتی و امضای تفاهمنامه خواهرخواندگی با یكی از باشگاه‌های مطرح كویتی، خواستار تحكیم روابط ورزشی میان دو كشور شد.

مهریزی در این خصوص گفت: باشگاه استیل آذین 5 سال پیش تاسیس شده اما خوشبختانه با درایت مالك و هیات مدیره، این باشگاه مسیر پیشرفت و پله‌های ترقی را سریع طی كرد و 2 سال است كه در لیگ برتر ایران كه بالاترین سطح فوتبال در كشور است، حضور دارد. این باشگاه با جذب ستاره‌های نامدار فوتبال ایران از جمله علی كریمی، مهدی مهدوی كیا، حسین كعبی، فریدون زندی، سیاوش اكبرپور، حسین كاظمی، میلاد زنیدپور و چند چهره مطرح دیگر كه همگی سال‌ها برای تیم ملی فوتبال ایران در میادین مختلف خوش درخشیده‌اند قصد دارد نماد واقعی حضور بخش خصوصی در فوتبال ایران و آسیا باشد و در این راه دشوار نیاز به كمك، مساعدت و راهنمایی بزرگانی همچون جنابعالی دارد.

مهریزی در ادامه خواستار عقد قرارداد خواهرخواندگی با باشگاه القادسیه كویت شد.

مجدی احمد الظفیری با ابراز خرسندی از حضور این ستارگان در تركیب تیم استیل آذین گفت: علی كریمی را به خوبی می‌شناسم و بارها شاهد درخشش این فوتبالیست ارزنده ایرانی در میادین مختلف بوده‌ام و به او علاقمندم. مهدوی كیا را هم می‌شناسم و حضور این ستارگان نامدار در باشگاهی كه تنها 5 سال قدمت دارد مایه شگفتی و البته خرسندی است و كاملا حاكی از آن است كه این باشگاه خصوصی مسیر پیشرفت و توسعه را پیدا كرده و به درستی در این مسیر دشوار گام برمی‌دارد. این نشان می‌دهد كه مالك و مدیران باشگاه استیل آذین عملكرد خوب و قابل توجهی داشته‌اند و من در ادامه این مسیر برایشان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.../خبرگزاری فارس


ویدیو مرتبط :
بازی استیل آذین و فجرسپاسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلسه اضطراری استیل آذین



 

 

 

جلسه اضطراری استیل آذین

 

امروز اعضای هیئت مدیره باشگاه استیل آذین دور هم می‌ نشیند و درباره موضوع اخیر باشگاه و ماجراهای مربوط به علی کریمی صحبت کنند.

گفته می‌شود حسین هدایتی که از اتفاقات پیش آمده اصلا راضی نیست به دنبال راهی خواهد بود تا به قول خودش موضوع مدیریت بشود. باید دید که امروزچه اتفاقی در انتظار باشگاه استیل آذین خواهد بود. اما هر چه باشد اخبار مهمی از باشگاه بیرون خواهد آمد.