ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درخواست استیلی از مدیرعامل ملوان


سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی پس از شکست تیمش مقابل تراکتورسازی از مدیرعامل باشگاه درخواست جذب یک مهاجم را کرد.

خبرگزاری تسنیم: ملوان روز گذشته (دوشنبه) در حالی با یک گل مقابل تراکتورسازی شکست خورد که آرش افشین و سیدجلال رافخایی به دلیل مصدومیت حضور نداشتند و فرزاد حاتمی نیز به دلیل آسیب‌دیدگی تعویض شد.

پس از پایان بازی، حمید استیلی سرمربی ملوان با مسعود رضائیان مدیرعامل باشگاه صحبت و از او درخواست کرد که مقدمات جذب یک مهاجم گلزن در خط حمله را فراهم کند. استیلی به مدیرعامل باشگاه گفته که نیاز به جذب مهاجم دارد تا بلکه مشکلات ملوان در خط حمله برطرف شود.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با استیلی و بازیکنان ملوان در اردوی اردبیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رضائیان: استخاره کردم و مدیرعامل ملوان شدم/ با استیلی تاکنون کار نکرده ام



اخبار,اخبار ورزشی,رضائیان

مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی گفت: امروز راهی انزلی می شوم تا با محیط آشنا شوم و از پنجشنبه کارم را به طور رسمی آغاز می کنم.

مسعود رضائیان در مورد انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه ملوان،گفت: به هر حال من از جنوب به شمال رسیدم و انگار سرنوشت کاری ام اینگونه است که از دریا به دریا و از منطقه آزاد به منطقه آزاد دیگری بروم و کار کنم. حدود 8 روز مذاکره داشتیم و در نهایت امروز مدیرعاملی من در باشگاه ملوان قطعی شد.

وی ادامه داد: بعد از پیشنهاد مدیرعاملی به من چند روزی بررسی و مذاکره کردیم و حتی استخاره هم کردم و در نهایت به مسئولان باشگاه گفتم باید رضایت نامه ام را از نفت بگیرید و این کار را هم انجام دادند و من امروز راهی انزلی می شوم تا با شرایط آشنا شوم و روز پنجشنبه هم جلسه معارفه ام برگزار خواهد شد.

مدیرعامل جدید ملوان در مورد شناختش از حمید استیلی گفت: من ایشان را به عنوان یک فوتبالیست سابق ملی و مربی می شناسم و از نزدیک با او کار نکرده ام و فقط یکی دوباری سلام و علیک باهم کرده ایم و گل زیبای او به آمریکا را هم من هم مثل سایر ایرانی ها به یاد دارم. او پتانسیل بسیار خوبی در مربیگری دارند و اخلاق مداری خوب در کلامشان جاری است ولی سابقه همکاری با او نداشته ام.

رضائیان در مورد اینکه کار در انزلی به عنوان یک مدیر غیربومی سخت خواهد بود، گفت: من هم تلاش می کنم با کار و کوشش فراوان بر این سختی ها غلبه کنم.

مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد بی پولی این باشگاه گفت: اکنون تقریبا تمامی باشگاه های ایران مشکل بی پولی دارند و این مشکل مختص ملوان نیست و تلاش می کنم این باشگاه به خودکفایی اقتصادی برسد و هزینه های غیرضروری هم کاهش پیدا کند.

اخبار ورزشی - فارس