ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درخواست استقلال برای بازی با جوانان قطر


تیم فوتبال استقلال به دنبال این است که پیش از بازگشت از اردوی ترکیه سومین دیدار تدارکاتی خود را نیز در این اردو برگزار کند.

تسنیم: تیم فوتبال استقلال به دنبال این است که پیش از بازگشت از اردوی ترکیه سومین دیدار تدارکاتی خود را نیز در این اردو برگزار کند.

تیم فوتبال استقلال که از 17 تیرماه برای برپایی اردویی 10 روزه به کشور ترکیه سفر کرده، در صدد است تا پیش از بازگشت به تهران یک بازی دوستانه دیگر برگزار کند.

با توجه به حضور تیم فوتبال جوانان قطر در هتل محل استقرار استقلالی‌ها حضور دارند و مسئولان این تیم در حال رایزنی با کادر فنی تیم جوانان قطر هستند تا امشب دیدار تدارکاتی با قطری‌ها انجام دهند.

آبی‌پوشان تاکنون در اردوی ترکیه دو تدارکاتی مقابل تیم‌های بورسا اسپور ترکیه و یو اس الجر الجزایر انجام داده‌اند که در هر دو دیدار شکست خوردند.

خبر دیگر اینکه، استقلالی‌ها شب گذشته با کمک کنسولگری ایران در استانبول ترکیه در مراسم شب احیا شرکت کردند. در این مراسم که در هتل محل اقامت آبی‌پوشان برگزار شد، حجت الاسلام شاهمرادی به سخنرانی و شخصی به نام ویسی به مداحی پرداخت. هماهنگی‌های این مراسم را سید سعید افجه‌ای، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال و همچنین مرتضایی‌فر از اعضای کنسولگری ایران در استانبول ترکیه انجام دادند.

تیم فوتبال استقلال فردا شب (جمعه) به تهران باز می‌گردد.


ویدیو مرتبط :
تحریم قطر از سوی عربستان و متحدانش و درخواست قطر برای دوستی با ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: خلاصه بازی استقلال - الریان قطر


 
 
 

خلاصه بازی استقلال - الریان قطر 
  ورزش سه: