ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درخشش انصاری فرد مقابل المپیاکوس


کریم انصاری فرد مقابل المپیاکوس توانست گلزنی کند.

خبرآنلاین: کریم انصاری فرد مقابل المپیاکوس توانست گلزنی کند.

کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی تیم پانیونیوس یونان در بازی مقابل المپیاکوس توانست دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد.پانیونیوس با درخشش مهاجم ایرانی خودش توانست با نتیجه 4 بر 2 المپیاکوس را شکست دهد.

انصاری فرد که هفته گذشته با گلزنی در دیدار تیمش به نظر می رسد موتور گلزنی اش در اروپا روشن شده باشد در این بازی عملکرد فوق العاده ای داشت و توانست یک تنه تیمش را برابر المپیاکوس به پیروزی برساند.


ویدیو مرتبط :
کریم انصاری فرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری از درخشش کریم انصاری فرد در لیگ یونان



  کریم انصاری با دو گلی که در لیگ یونان زد، نشان داد امسال برای جبران به میدان می رود.

 مهاجم تیم ملی که فصل گذشته به خاطر مشکلاتی که در اوساسونا برایش پیش آمد، نتوانست خوش بدرخشید امسال تا اینجا حضور موفقی در لیگ یونان داشته است. اودیشب موفق شد دو گل برای پانیانیوس بزند تا تیمش را تا رده دوم جدول پیش ببرد. اکثر سایت های یونانی پس از بازی، به درخشش کریم انصاری فرد اشاره کرده و تیتر گزارش بازی خود را به درخشش او اختصاص دادند. این هم تصاویری از انصاری فرد بعد از گلزنی است.


اخبار,اخبارورزشی , فوتبال

 

اخبار,اخبارورزشی , فوتبال

 

اخبار,اخبارورزشی , فوتبال

اخبار  ورزشی  - خبر  انلاین